مبلمان خانگی و اداری کاکتوس

شرکت ماهون چوب قم
شرکت طراحان کاکتوس سبز با نام تجاری مبلمان خانگی و اداری کاکتوس سبز سالها تجربه کاری و تلاش خود را در سایه اعتماد مشتریان وفادارش در اختیارصنعت مبلمان خانگی و اداری کشور قرار داده است . این شرکت قریب به دو دهه در صنعت چوب فعالیت داشته و در سال ۱۳۸۸ با نام شرکت طراحان کاکتوس سبز به شماره ۲۷۹۴۷ به ثبت رسیده و نیز مفتخر به اخذ مجوز از وزارت صنعت ، معدن و تجارت بشماره ۴۰۵۷۴ گردیده است . توان شرکت در زمینه تولید مبلمان خانگی ، کابینتهای آشپزخانه ، انواع کمد ، دکوراسیون داخلی ادارات ،بانکها ،آژانسهای مسافرتی ، تجهیز آزمایشگاهها ، سالنهای کنفرانس ، انواع مبلمان اداری ، سرویسهای خواب ، سرویس کودک و نوجوان و بسیاری از موارد از این دست قابلیت پاسخگویی به طیف گسترده درخواست بازار را از این صنعت برایمان فراهم ساخته است . این مجموعه با دارا بودن سیستم اداری و مدیریت و کادر طراحی و کنترل کیفیت مجرب خط تولیدی شامل برشکاری ، لبه چسبانی و مونتاژ و بسته بندی سعی بر افزایش توان رقابتی خود داشته و دائما برنامه ارتقا ماشین آلات و تکنولوژی در راستای بهبود کیفیت ، سرعت تحویل کالا و در نهایت رضایتمندی ، دغدغه مدیران ارشد شرکت بوده است . پرو ژه های بزرگ انجام شده توسط این مجموعه در سراسر کشور مبین این مطلب است که بهره گیری از تکنولوژی روز ، نیروی ماهر انسانی و مدیریت کارآزموده توان انجام فعالیتهای بزرگ را فراهم‌‌ می‌سازد .
طراحی در شرکت طراحان کاکتوس سبز به عنوان مغز متفکر حوزه تولید وظیفه انتخاب طرح محصول جدید،بهینه سازی محصولات موجود ، استاندارد سازی مواد و فرآیندها و ایجاد بانک اطلاعات فنی جامعه را در قالب روش اجرایی طراحی بر عهده دارد .
و نیز برخی از نیازهای بازار ، بررسی مشخصات محصولات مشابه خارجی  و بررسی ابعاد و ارگونومی و جنبه های زیبا شناسی طرح را در هر محصول بصورت پیوسته در نظر دارد .
همچنین این مجموعه با بهره گیری از نظرات مشاورین مجرب و اساتید بنام در زمینه معماری ، طراحی صنعتی و صنعت چوب و به کمک پرسنل متخصص با بهره گیری از نرم افزار های پیشرفته طرح اولیه محصولات اصلاح و آماده سازی میگردد
آدرس دفتر مرکزی : ایران – آذربایجان شرقی – تبریز – خیابان شریعتی شمالی – ساختمان ۱۱۰ وجداندوست – طبقه سوم
آدرس شعبه ۱ و فروشگاه مرکزی : ایران – آذربایجان شرقی – تبریز – خیابان آزادی – کوی سجادیه جنوبی – ده متری اصلی – پلاک ۵
آدرس کارخانه : ایران – آذربایجان شرقی – تبریز – اتوبان شهید کسائی – کوی صنعتی شهید مدنی – کوچه آهنگران
کد پستی دفتر مرکزی : ۵۱۳۳۶۳۶۹۴۱
تلفن دفتر مرکزی : ۳۵۵۳۰۶۸۹  ۰۴۱
فکس دفتر مرکزی : ۳۵۵۳۰۶۸۹  ۰۴۱
کد پستی شعبه ۱ : ۵۳۵۱۷۵۱۷۴۶
تلفن شعبه ۱ : ۳۴۷۸۴۳۷۲ ۰۴۱
فکس شعبه ۱ : ۳۴۷۸۴۳۷۲ ۰۴۱
تلفن روابط عمومی : ۳۵۵۳۰۶۸۹  ۰۴۱
تلفن مرکز خدمات پس از فروش : ۳۴۷۸۴۳۷۲ ۰۴۱
تلفن مرکز فروش تبریز : ۳۴۷۸۴۳۷۲  ۰۴۱
تلفن مرکز فروش شهرستان : ۳۵۵۳۰۶۸۹  ۰۴۱
desgin.cactus.sabz@gmail.com
http://www.cactus-sabz.com
سامانه پیامک : ۱۰۰۰۳۰۳۰۲۱۴۷۵۰
https://www.facebook.com/ShrktTrahanKaktwsSbz
Untitled-1 Untitled-2 ۲۰۱۴-۰۷-۳۱_۰۴-۲۸-۱۲_۳

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم