اخذ مجوز برای تشکیل انجمن تولیدکنندگان مبلمان

شرکت ماهون چوب قم

نائب رئیس اتاق بازرگانی استان همدان و سرپرست اتاق بازرگانی ملایر گفت: پس از ۲ سال پیگیری مداوم با موافقت رئیس اتاق استان بازرگانی استان و هیأت رئیسه موفق به أخذ مجوزهای تشکیل انجمن تولید و صادرکنندگان مبل و منبت ملایر شدیم.

“حسن بهرامی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، افزود: با دعوت از ۳۰ نفر از افراد شاخص در امر تولید مبل و منبت شهرستان در محل اتاق بازرگانی ملایر در مهرماه امسال و تشویق این عزیزان در خصوص أخذ کارت بازرگانی، به زودی هیأت موسس این انجمن با نظارت اتاق بازرگانی از بخش خصوصی و فرمانداری ویژه و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشخص و اسامی به اتاق استان برای ارائه به اتاق ایران ارسال خواهد شد.

وی اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد مبل و منبت کشور در شهرستان ملایر تولید می شود و افراد بسیاری در روستاها و شهرهای این شهرستان به این حرفه مشغول هستند که در کاهش نرخ بیکاری ملایر بسیار موثر است و با ایجاد این انجمن شاهد توسعه، پیشرفت و صادرات این محصول خواهیم بود.

رئیس کمیته اقتصادی فرهنگی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: راهکارهای مناسب و خوبی به ریاست شورای فرهنگی شهرستان حجت الاسلام حسن فاضلیان ارائه کردیم که پس از بررسی های لازم از سوی شورای فرهنگی تغییرات خاصی در امر معیشت مردم شهرستان و فعالان اقتصادی به عمل خواهد آمد.

بهرامی جایگاه اثرگذار بخش خصوصی را در نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی برشمرد و از مسئولان خواست تعامل و وحدت رویه را در همه موارد سرلوحه کار خویش قرار دهند.

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم