محدودشدن میزان تولید مبل بر اثر نوسان قیمت

شرکت ماهون چوب قم

گرگان- پژوهان نژاد، مدیر گالری چوب آسای عطاآباد با اشاره به محدود شدن تولید در این صنعت با توجه به شرایط اقتصادی، گفت: به دلیل عدم ثبات قیمت‌ها امکان توسعه در بازار مبل وجود ندارد.

هاجر پژوهان نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گالری چوب آسا، نمایشگاه و تولیدی مبل و صنایع چوبی در عطاآباد گلستان، اقدامات نوینی را در حوزه تولید مبل انجام داده است.

مدیر گالری چوب آسا گفت: ما با اضافه کردن قابلیت‌های جدید به محصولات سعی در ارائه محصولی متفاوت و با کیفیت به مشتریان داریم.

وی افزود: اگرچه ما در این مجموعه تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات خود را ارائه دهیم اما برخی محدودیت‌ها سد راه ما می شود و اصلی ترین چالش و مشکل ما در این مسیر عدم ثبات قیمت‌ها است.

پژوهان نژاد گفت: ما یک مجموعه نوپا و تازه تأسیس هستیم اما در همین ابتدای کار فعالیت ما درگیر نوسانات بازار شده و به سختی از این ایام گذر می‌کنیم.

مدیر گالری چوب آسا افزود: برنامه ها و طرح‌های توسعه‌ای زیادی برای گالری داشتیم که با توجه به عدم ثبات قیمت‌ها امکان توسعه وجود ندارد و در این راستا فعالیت کارگاه روز به روز کمتر و محدود تر می شود.

وی بیان کرد: ما در این فضا ظرفیت اشتغال برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰ نفر غیرمستقیم را فراهم کرده ایم اما با توجه به محدودیت هایی که حوزه اقتصاد برای ما ایجاد کرده وضعیت اشتغال این افراد متزلزل شده و امیدواریم با به ثبات رسیدن بازار سفره خانوارهای گلستانی کوچک نشود.

گفتنی است روستای عطاآباد از اصلی ترین مناطق تولید مبل و صنایع چوبی در استان گلستان است که خریداران زیادی از سراسر کشور برای خرید محصولات چوبی به این روستا سفر کرده و تولیدکنندگان این روستا نقش زیادی در توسعه اقتصادی استان دارند.

منبع نوشته: tahlilbazaar.com/x3njH

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم