مدل های تزیین دکوراسیون اتاق پذیرایی با کتابخانه

شرکت ماهون چوب قم

کتابخانه علاوه بر اینکه می تواند یک پناهگاه امن برای کتاب های شما باشد یک المان تزیینی فوق العاده زیبا و فرهنگی نیز بشمار می آید که میتواند به زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما را رنگ و لعاب بدهد. عکس ها و نمونه مدل هایی از کتابخانه های خانگی را در این بخش قرار داده ایم که به دلیل اندازه و پهنای زیادی که دارند بیشتر به درد دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن می خورند و البته بعضی از آنها علاوه بر کتابخانه کاربرد های دیگری نیز دارند که در تصاویر مشخص است.

اکثر مدل کتابخانه های خانگی که در بازار می بینیم از یک طراحی و قانون تکراری طبعیت می کنند، یک چهره و ساختار فیزیکی قفسه ای شکل ، چوبی و طراحی خیلی سنگین و تک رنگ و ساده. کتابخانه خانگی و آپارتمانی مورد نظر ما هنجارشکنی کرده و بسیاری از قوانین را زیر پا گذاشته است، کتابخانه ای مخروطی و برجی شکل با رنگ بندی های متنوع و طبقات و خانه هایی که تنها چیزی که در آنها دیده نمی شود نظم و ترتیب است. جنس این کتابخانه از پلی اتیلن (پلاستیک) است، به همین علت وزن چندان زیادی ندارد و به راحتی در هر جای منزل قابل جابجایی و استفاده است این هم یک حسن دیگر این کتابخانه نسبت به کتابخانه های چوبی و بزرگ دیواری است. این مدل کتابخانه ها بیشتر برای خانه ها و اتاق هایی کاربرد دارند که موجودی کتب و مجلات و جزوات آنها سه رقمی نشده و نیاز به کتابخانه هایی با گنجایش بالا ندارند.

اکثر مدل کتابخانه های خانگی که در بازار می بینیم از یک طراحی و قانون تکراری طبعیت می کنند، یک چهره و ساختار فیزیکی قفسه ای شکل ، چوبی و طراحی خیلی سنگین و تک رنگ و ساده. کتابخانه خانگی و آپارتمانی مورد نظر ما هنجارشکنی کرده و بسیاری از قوانین را زیر پا گذاشته است، کتابخانه ای مخروطی و برجی شکل با رنگ بندی های متنوع و طبقات و خانه هایی که تنها چیزی که در آنها دیده نمی شود نظم و ترتیب است. جنس این کتابخانه از پلی اتیلن (پلاستیک) است، به همین علت وزن چندان زیادی ندارد و به راحتی در هر جای منزل قابل جابجایی و استفاده است این هم یک حسن دیگر این کتابخانه نسبت به کتابخانه های چوبی و بزرگ دیواری است. این مدل کتابخانه ها بیشتر برای خانه ها و اتاق هایی کاربرد دارند که موجودی کتب و مجلات و جزوات آنها سه رقمی نشده و نیاز به کتابخانه هایی با گنجایش بالا ندارند.

کتابخانه-اتاق-پذیرایی کتابخانه-بزرگ-خانگی  کتابخانه-چوبی-بزرگ کتابخانه-مدرن کتابخانه-مدرن-۱ کتابخانه-مدرن-۲ کتابخانه-مدرن-خانگی مدل-کتابخانه-خانگی مدل-کتابخانه-خانگی-+-عکس

مدل-کتابخانه-مدرن-خانگی

 

منبع: http://www.nobaraneh.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم