مدل های جدید دکوراسیون منزل

شرکت ماهون چوب قم

رنگ سیاه همانند همه رنگ‌ها تنوع زیادی دارد. یک رنگ سیاه واقعی در دنیا وجود دارد که همه نورها را به خود جذب می‌کند و متضاد رنگ سفید است. اما رنگ‌های سیاه دیگری با ته‌مایه‌های سبز، ته‌مایه‌های بنفش، و یا ته‌مایه‌های آبی وجود دارد. تعداد زیادی رنگ زغالی تیره وجود دارد که از آن‌ها به عنوان رنگ سیاه یاد می‌شود و یا رنگ‌های سیاه متمایل به خاکستری وجود دارند که به آن‌ها زغالی می‌گویند. رنگ سیاه مسطح و سیاه براق وجود دارد و هر رنگ سیاهی دیگری در بین این دو رنگ قرار دارد.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که استفاده از رنگ سیاه در فضای داخلی خانه باعث کوچک‌تر و تیره شدن فضای کلی می‌شود. اما این موضوع همیشه درست نیست. دیوارهای سیاه می‌توانند مانند آسمان شب فراخ و بی‌پایان به نظر برسند. این رنگ را می‌توان توسعه داد و البته هر وسیله دیگری، مانند اثر هنری، مبلمان، و یا چارچوب، که در کنار این رنگ قرار بگیرد به خوبی به چشم می‌آید و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

اما نکته اصلی، مانند همیشه، در این‌جاست که بدانیم از چه رنگ سیاهی و در کجا باید استفاده کنیم. در این مطلب نمونه‌های خوبی از فضاهایی، از یک آشپزخانه گرفته تا یک اتاق نشیمن مدرن، که با رنگ سیاه طراحی شده‌اند را به شما نشان می‌دهیم.

رنگ سیاه روی دیوارها

دیوارهای مخملی سیاه رنگ بسیار زیبا و مجلل هستند، اما نیاز به یک نورپردازی خوب دارند. آثار هنری و دیگر وسایل رنگی این اتاق را از حس بسته بودن و یا سنگین بودن نجات داده‌اند. رنگ سیاه بسیار مناسب فضاهایی زنده و تلفیقی مانند اتاق عکس بالا است.

یک سقف سفید رنگ با دیوارهایی به رنگ سیاه متمایل به خاکستری به این اتاق غذاخوری جلوه‌ای جذاب و زیبا داده است. رنگ سیاه، مانند رنگ سفید، به شما این امکان را می‌دهد تا از تمام رنگ‌های دیگر در یک اتاق استفاده کنید.

تمام فضای این اتاق به رنگی براق درآمده است، بنابراین حتی با این‌که دیوارها به رنگ سیاه هستند نور در این فضا منعکس می‌شود. چنین طراحی در فضاهایی که دارای پنل‌ها یا چارچوب‌های چوبی هستند به خوبی از کار درمی‌آید.

این پنل‌های چوبی که دارای رنگ سیاه براق هستند بسیار زیبایند و حسی هم‌چون قصر پادشاهان دارند. سقف که با دیگر وسایل اتاق کنتراست دارد دیگر جزئیات معمارانه فضا را برجسته کرده است و باعث می‌شود تا نور ورودی در این اتاق منعکس شود.

یک دیوار با رنگ سیاه عمیق حتی در فضایی که مملو از نور و رنگ سفید است نیز به خوبی به چشم می‌آید. در این اتاق استفاده از دیوار سیاه ‌رنگ باعث شده است تا فضای غذاخوری از فضاهای دیگر جدا شود.

طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی منزل

چرا یک اتاق خواب یادآور شب نباشد؟ یک دیوار سیاه‌ رنگ به این اتاق‌خواب ساده و بی‌تکلف جلوه‌ای جذاب داده است.

در این اتاق شاهد رنگ سیاه بازیگوش هستید. کنتراست موجود میان دایره‌های براق با زمینه سیاه مسطح به فضا بافت و جذابیت اضافه کرده است و در عین حال از ایجاد فضایی غمگین در اتاق جلوگیری کرده است.

اتاقی تمام سیاه با چاچوب‌هایی سفید رنگ جلوه‌ای کلاسیک و ملایم دارد.

یک دیوار سیاه رنگ براق در یک اتاق خواب تلفیقی هم‌چون یک اثر هنری می‌ماند. این دیوار سیاه رنگ دارای سطحی بافت‌دار و براق است و باعث شده است تا دیگر وسایل اتاق در فضا به چشم بیایند.

سیاه رنگ بسیار خوبی برای فضاهای گذر مانند راهروهای کوچک یا گوشه‌های خانه است. هم‌چنین نصب آثار هنری بر روی دیواری سیاه فضا را جذاب و بسیار لوکس می‌کند.

در این فضا تعداد زیادی آثار هنری بر روی دیواری سیاه رنگ نصب شده است. من عاشق ترکیب چارچوب‌های سفید با کفپوش‌های چوبی براق هستم. هیچ حس غمگینی در این فضا وجود ندارد.

دیوارهای سیاه. سقف سیاه. چارچوب سیاه. چنین ایده‌ای در فضاهایی به خوبی کار می‌کند که دارای نور طبیعی و اشیای رنگی فراوانی هستند. در عکس بالا توجه کنید که چگونه رنگ سیاه به کاغذهای نامرتب روی دیوار حسی آگاهانه همانند کلاژ اضافه کرده است.

دیوارهایی براق به رنگ سیاه در اتاقی مملو از رنگ سفید. واقعا زیباست.

رنگ‌های سیاه و سفید همیشه جفت‌های بسیار خوبی هستند. این پنل‌های پرجزئیات بسیار زیبا و ملایم هستند و به دلیل ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید تمام جزئیات آن‌ها به چشم می‌آید.

اکثر اتاق‌های تلفیقی مدرن، بزرگ و سفید هستند. اضافه شدن مقادیری رنگ سیاه، به این اتاق وزن و زیبایی داده است و باعث شده تا معماری آن به خوبی به چشم بیاید.

رنگ تخته سیاه فقط مخصوص اتاق کودکان و یا آشپزخانه نیست. استفاده از چنین رنگی می‌تواند به فضاهای مختلف جلوه‌ای شیک و حسی مفرح اضافه کند.

رنگ سیاه در آشپزخانه

یک آشپزخانه سیاه و سفید. سطوح سیاه بسیار زیبا هستند، اما اگر هر نوع گرد و غباری که روی آن‌ها بنشیند کاملا مشخص می‌شود.

دیوارهای سیاه رنگ این آشپزخانه باعث می‌شوند تا بافت و رگه‌های موجود در سنگ‌های مرمر به چشم بیاید.

کابینت‌های سیاه حسی کلاسیک دارند و در اکثر خانه‌ها با هر نوع سبک طراحی جلوه‌ای زیبا دارند.

سطوح سیاه رنگ

چقدر این در سیاه زیباست؟ اگرچه رنگ سیاه در این اتاق بسیار کم است اما تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد.

درهای سیاه و نرده‌های سیاه. این ترکیب بسیار کلاسیک است.

مبلمان به رنگ سیاه در فضای نشیمن

طراحی با رنگ سیاه

مقداری رنگ سیاه به این فضا اضافه شده است اما همچنان پالت رنگی آن خنثی و لطیف است.

یک شومینه با دو شمع‌دان سیاه رنگ. این ترکیب بسیار کلاسیک، ساده، و زیبا است.

لوستر به رنگ سیاه در اتاق خواب

این اتاق بسیار زیبا و تماشایی است زیرا پالت رنگی آن از رنگ‌های متضاد سیاه و سفید تشکیل شده است.

این صندلی زیبا، کلاسیک، و شیک سیاه رنگ در این اتاق باعث شده است تا دیگر اشیای سیاه رنگ به چشم بیایند.

یک تخته پشتی سیاه رنگ محدوده تخت‌خواب را تعیین می‌کند. و مانند رنگ سفید با هر چیز دیگری هماهنگ است.

یک کاغذدیواری سیاه رنگ با طرح پرنده.

طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۲ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۳ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۴ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۵ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۶ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۷ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۸ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۹ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱۰ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱۱ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱۲ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱۳ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱۴ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱۵ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱۶ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱۷ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱۸ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۱۹ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۲۰ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۲۱ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۲۲ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۲۳ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۲۴ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۲۶ طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-سیاه-عکس-۲۷

منبع:۵mb.ir

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم