مدل های جدید و عجیب مبلمان

شرکت ماهون چوب قم

طراحی مبلمان های عجیب

دوست دارید حداقل یک وسیله عجیب یک گوشه خانه خود بگذارید تا خود را متفاوت از دیگران نشان دهید؟ شاید صندلی ای که به شکل سر کردگدن ساخته شده است مناسب شما باشد؟ یا یک عالمه خز که مثل پر کلاغ همه چهارچوب مبل را پوشانده اند شاید بتواند نظرتان را جلب کند!

وسایلی که در زیر معرفی کرده ایم همه ساخته هنرمندان مشهور و با تجربه اروپایی هستند.

وحشی همچون کردگدن

۱

این صندلی بسیار زیبا و متفاوت، اثر هنرمندی اسپانیایی به نام «ماکسیمو ری یرا» است. در ساخت این صندلی از ابهت کرگدن و وحشی بودن چهره آن الهام گرفته شده است. وقتی بر پشت این موجود خشن می نشینید، کاملا حس راحتی دارید. درست برعکس نگاه خشونت آمیزی که پشت به شما دارد.

انباری هوشمندانه

۲

این تختخواب راحت و نرم با یک موتور بالا می آید و می توانید دنیایی جدید از وسایل انبار شده در زیر آن را مشاهده کنید. به جای اینکه خم شوید و زیر تخت دنبال کیف و کفش و وسایل خود باشید، یک کلید می زنید و تخت تشریفش را می برد بالا و شما خیلی شیک، وسایل خود را بر می دارید.

 

یک دسته گل نرم

۰۶fe1218b0

 

این کاناپه راحتی از بالشتک های کوچکی تشکیل شده است که همه با دست دوخته شده اند. آنها به شکل زیبایی در کنار هم چیده شده و شکلی از گل را تشکیل داده اند. لم دادن روی این همه لطافت واقعا دلچسب به نظر می رسد.

bde0d77941

طراح این کتابخانه پرشور و بسیار زیبا، هنرمندی به نام «گویسپه ویگانو» است که ترکیبی از شادمانی، هیجان، لطافت و کتاب را به صاحب این کتابخانه هدیه می کند.

۷۷e4ed94c6

 ین مبل زنانه زیبا جاذبه ای دارد که نمی توان راحت از کنارش گذشت. خمیدگی کمر این صندلی لم دادن بر روی آن را بسیار دلچسب می کند. می توانید آن را در گوشه ای بگذارید و هنگام استراحت یا مطالعه به آن پناه ببرید.
دنیای از خز
۶f66d5585e

ین صندلی خزدار با استیل چوبی را هنرمندی به نام «تیلور لورنته» طراحی کرده است و خزهای آن در ۵ رنگ متفاوت موجود است. می توانید به سلیقه شخصی یکی از آنها را انتخاب کنید.

نشستن در فضا

۲f31e859ec

این صندلی عجیب بیشتر مناسب دکور فیلم های علمی – تخیلی است. من که تصور نمی کنم نشستن روی آن آسایش چندانی داشته باشد. بیشتر شبیه دستگاه های بدن سازی است تا صندلی راحتی برای خانه. اما یکی از مبلمان های عجیب برای خانه به شمار می رود.

منبع:jokeran.ir

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم