مدل های مختلف مبلمان

شرکت ماهون چوب قم

مبلمان مدرن ورقه ای :

مبلمان هایی هستند که در محل زندگی شما قرار دارند که این نوع مبلمان از انواع پانل (اوراق فشرده ) استفاده شده اند , مانند: ام دی اف , فیبر , نئوپان , وغیره … که به صورت رنگ شده ساخته میشوند. از این نوع مبلمان در وسایلی مانند : جالباسی , جا کفشی , کمد , سرویس خواب , مبلمان های نشینمن , کابینت , کمد سرویس بهداشتی و … نیز استفاده می شوند.

مبلمان مدرن راحتی :

این نوع مبلمان ها از انواع فوم , اسفنج , پارچه , چوب , فلز نیز تولید می شوند مانند : مبلمان های راحتی , تخت شو , کاناپه های معمولی و غیره که کلیه مبلمان نشینمن , پذیرایی و ناهار خوری را شامل میشوند.

مبلمان کلاسیک :

مبلمان های کلاسیک مبلمان هایی هستند که تماما از چوب و روکش های طبیعی تولید شده اند . برای تولید مبلمان های کلاسیک می توان از صنایع دستی های مختلفی استفاده کرد . از این نوع مبلمان می توان در فضا هایی همچون : نشینمن , ناهار خوری , پذیرایی , آشپز خانه و اتاق خواب استفاده کرد . مبلهای کلاسیک شامل :بوفه , ویترین , کنسول , کتابخانه , صندلی و میز ناهار خوری و غیره می باشند. در ایران مبلهای کلاسیک را مبل استیل یا نیمه استیل می نامند.

مبل های اداری

مبل اداری ورقه ای :

مبلمان هایی هستند که در محیط کار از آنها استفاده می شوند . این نوع مبلمان از اوراق فشرده چوبی (پانل) تولید می شوند . این محصولات شامل : مبلمان مدیریت , کنفرانس , کتابخانه , میز کامپیوتر و غیره می باشند .

مبلمان اداری مدرن :

مبلمان هایی هستند که از مبل های پارچه ای چرمی اداری , صندلی های اداری فلزی , چوبی , رویه کوبی ،مبل های لابی و انتظار و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

مبلمان اداری کلاسیک :

مبلمان های هستند که در محیط کار قابل مصرف هستند که از چوب ماسیو با سبک کلاسیک ساخته شده اند . این مبلمان برای مدیریت , پرسنلی , کنفرانس , کتابخانه , تحریر قابل استفاده می باشند.

مبل های خاص :

مبلمان های خاص در فضا های غیر مسکونی وغیر اداری و در بخش های ساختمانی بکار می روند که این محصولات چوبی به ساختمان نیز نصب می گردد .مانند : در و پنجره , دیوار کوب , پارکت , و غیره .این مبلمان به کاربرد مسکونی یا اداری بودن ساختمان ارتباط مستقیم نخواهد داشت . این گروه نیز مانند دو گروه قبلی از نظر طراحی و تولید بصورتمدرن و کلاسیک شبیه هستند . که شامل :

ساختمانی :

این نوع مبلمان قابل نصب بر ساختمان هستند . مانند : پلکان چوبی , پارکت , در و پنجره , ستون , کفپوش و غیره .

هتل :

این نوع مبلمان تلفیق مبلمان مسکونی و اداری است ولی به دلیل کاربرد خاص آن در این گروه قرار می گیرد.

آمفی تاتر و سالن های کنفرانس :

در این نوع، مبلمان سبک , نحوه ی ساخت , نصب و کاربرد آکوستیک آن باعث شده که مبلمان این فضاها را نیز جدا کردند.

آموزشی :

مبلمان های آموزشی که کاربرد خاص و تخصصی دارند شامل : میز نیمکت , صندلی , تخته های نوشتاری و غیره میباشند.

شهری :

مبلمان های شهری شامل : تجهیزات چوبی , پارک ها و خیابان ها و به طور کلی مبلمان فضای بیرون می باشند مانند : گلدان , اسباب تفریح , نیمکت , کفپوش پیاده رو و غیره.

ترابری:

مبلمان هایی هستند که قابل استفاده در ناوگان ترابری می باشند . مانند : هواپیما , کشتی , قطار , خودروها.

پزشکی :

انواع مبلمان هایی هستند که در مکانهای پزشکی قابل استفاده هستند . مانند: تخت خواب بیمارستان ها , صندلی دندان پزشکی و غیره می باشند.

رستوران:

مبلمان هایی هستند که در جهت تولید و مصرف غذا شامل : نیمکت , میز و صندلی می باشند

نمایشگاهی :

مبلمان های هستند که در فروشگاهها کاربرد دارند. مانند: قفسه ها , پیشخوان , ویترین و غیره.

بانکداری :

مبلمان ها و تجهیزات گیشه ای و بانکداری را نیز شامل می شوند.

برگرفته از سایت samexxonsofa.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم