مدل کتابخانه های خانگی بزرگ و ساده اتاق پذیرایی

شرکت ماهون چوب قم

متاسفانه در دوره ای زندگی می کنیم که دیگر کمتر کسی زمان آزاد و اوقات فراغت خود را صرف مطالعه و خوانده کتاب می کند. انسان های امروزی با این دوست و یاور صمیمی که از قدیم الایام محاسن و فوایدش زبانزد عام و خاص است بشدت قریبگی می کنند. البته نا امید نیستیم دلیل قرار دادن این مطلب نیز همین است که هنوز افراد کتابخوان و اهل مطالعه یافت میشود که شاید برای انبوه تعداد کتاب های خود بدنبال کتابخانه های بزرگ و جادار و تا حدی شیک میگردند.
عکس و نمونه مدل کتابخانه هایی که در این بخش مشاهده می کنید مناسب اتاق نشیمن و سالن پذیرایی هستند و در آنها از قانون عرض بر عمق اولویت دارد استفاده شده است. یعنی طراحان این مدل کتابخانه ها اعتقاد دارند برای افزایش فضای کاربردی کتابخانه به جای اینکه عمق کتابخانه را بیشتر کنیم و در نتیجه فضا را بیشتر اشغال کنیم، تا جایی که امکان دارد عرض کتابخانه را هم در محدوده ارتفاع و هم در محدود طول زیاد کنیم. این طراحی باعث میشود تا تیتر و موضوع هم کتاب ها کاملا قابل مشاهده باشد و یک سری از کتاب ها در فضای پشت باقی کتاب ها قرار نگیرند و مخفی نشوند.
عکس های این مدل کتابخانه های شیک و ساده و کلاسیک را که هیچ خبری از فانتزی گرایی و مدرنیته در آنها نیست برای مشاهده شما قرار داده ایم امیدواریم مفید فایده واقع شود.

کتابخانه (۱)

کتابخانه-اتاق-نشیمن

کتابخانه-بزرگ

کتابخانه-بزرگ-۲

کتابخانه-ساده

کتابخانه-سالن-پذیرایی

کتابخانه-شیک-ساده

کتابخانه-قفسه-ای

منبع:http://www.nobaraneh.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم