مذاکره اعضای خوشه مبلمان قم با هیئت‌های تجاری

شرکت ماهون چوب قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، روح‌الله ابراهیمی گفت: مدیر عامل توسعه خوشه مبلمان قم به همراه جمعی از اعضای خوشه مبلمان استان در تور بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل تهران با آخرین دستاوردهای این صنعت آشنا شدند.

وی ادامه داد: این تور نمایشگاهی با هدف آشنایی با آخرین تولیدات و دستاوردهای صنعت مبلمان کشور و شرکت در نشست‌های تخصصی فنی و بازرگانی با متخصصان داخلی و هیئت‌های خارجی برگزار شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در خصوص دستاوردهای تور بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل تهران یادآور شد: در حاشیه این بازدید که به میزبانی اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان مبل ایران برگزار شده بود مذاکراتی با هیئت اسپانیایی در خصوص همکاری در حوزه طراحی و با هیئت تایوانی پیرامون تأمین مواد اولیه صنعت مبلمان انجام شد. همچنین طرف‌های عراقی نیز در خصوص نحوه مبادلات مالی و شرایط کار با ایران صحبت‌هایی را مطرح کردند.

ابراهیمی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن این تور برای صنعت چوب و درودگری قم از آمادگی خوشه کسب و کار مبلمان قم و فعالان صنعت چوب و درودگری استان در خصوص همکاری با سایر تشکل‌های مبلمان کشور خبر داد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره آموزشی سرویس، نگهداری و عیب یابی کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده در سالن مجتمع فرهنگی شکوهیه اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی و مهارتی با هدف بالا بردن بهره وری و سطح کیفی واحدهای صنعتی صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: این دوره آموزشی با توجه به نیاز سنجی انجام شده، از دغدغه‌های اصلی مدیران فنی کارخانجات به حساب می‌آمد، زیرا واحدهای صنعتی از دستگاه‌های کمپرسور برای تأمین هوای مورد نیاز خط تولید خود استفاده می‌کنند اما متأسفانه به دلیل عدم آشنایی پرسنل و نبود آموزش‌های لازم برای کار با این نوع تجهیزات در بسیاری از موارد خسارات جبران ناپذیری را متحمل می‌شدند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم