مراحل خرید مبلمان

شرکت ماهون چوب قم

همان طور که خودتان می دانید مبل،مبلمان و وسایل تزئینی از جمله ارکان اصلی یک اتاق هستند که باید زیبایی منحصر به فردی داشته باشند تا خانه محیطی زیبا ،شاد و آرامش بخش برایتان بشود.

 

برای انتخاب یک مبل ومبلمان مناسب سعی کنید که فضایی را که برای چیدمان مبل در نظر گرفته اید اندازه گیری کرده و هم چنین به رنگ دیوار و کف فضا نیز که جزو اصول دکوراسیون است توجه نمایید.

اگر در هنگام خرید مبل رنگ خاصی از مبلمان را در یک گالری مبل پسندیدید که با رنگ های فضای شما همخوانی نداشت می توانید با استفاده از کوسن مطابق با دکوراسیون فضا همخوانی لازم را ایجاد کنید و از مبل مورد علاقه خود هم بهره مند شوید.

اگر نظافت  مبل نقش مهمی در تصمیم گیری شما دارد حتماً از مبل و مبلمان هایی که دارای کفه های نشیمن جدا و قابل شست و شو و ترجیحاً زیپ دار انتخاب نمایید که دچار دردسر های بعدی در این زمینه نشوید.

برای جلوگیری از یکنواختی و عادتهای معمول خرید مبل و مبلمان تک رنگ می توانید از مبل و مبلمان هایی با ترکیب  دو یا سه رنگ هم طیف استفاده نمایید و چندین رنگ را به طور همزمان در یک محیط تجربه نمایید.

امروزه در طراحی مبل استفاده از چند رنگ هم طیف در یک مبلمان بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.از انتخاب رنگ های شاد مبل نترسید .رنگی را که مورد علاقه تان است  را تجربه و با این کار شادی ،شور و عشق را به همراه مبل به محیط زندگیتان بیفزایید.

اگر  فضای چیدمان مبل  شما کوچک است از مبل هایی به رنگ روشن و در فضا های بزرگتر از رنگ های تیره تر و در این انتخاب ها کوسن های مبل نقش مهمی را به عهده دارند.

برای فضاهای کوچک همانند سالن تلویزیون استفاده از مبل ال توصیه می شود زیرا نشیمنی راحت و فضای کمتری را اشغال می کند.

اینها مراحلی ساده اما مهم برای یک خرید موفق مبل و مبلمان است که امیدوارم مفید بوده باشد.

 

منبع نوشته: samexxonsofa.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم