معرفی جدیدترین سبک های میز قهوه خوری 

شرکت ماهون چوب قم

هر خانه ای به میز چای خوری یا قهوه خوری نیاز دارد که افراد دوست دارند طراحی های منحصر به فردی را برای میز خود در نظر بگیرند.در ادامه ی مطلب می توانید ایده هایی منحصر به فرد و شگفت انگیز از میز های قهوه خوری را مشاهده نمایید که توضیحاتی هم در ومورد هر کدام از سبک ها داده شده است.
۲

در این سبک کنده ای ضخیم از درخت را بر روی قالب ریختگری قرار می دهند و آلومینیوم مذاب شده را بر روی آن می ریزند. در این حالت آلومینیوم ذوب شده به خوبی به بدنه ی درخت متصل میشود .همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید در اثر گرمای زیاد آلومینیوم مذاب شده ، سوختگی در قسمت اتصال پدید آمده است.

۳

صفحه ی رزینی

۴

در این ترفند ابتدا تنه ی درخت را در اندازه ی مورد نظر برش می دهند و پس از آن مواد رزینی را در قالب مورد نظرشان (که در این عکس به شکل قلب است) می ریزند و پس از آن تنه را بر روی آن قرار میدهند تا رزین خشک شود.به این صورت است که صفحه ای رزینی تشکیل میشود.پس از اتمام کار ، به وسیله ی سنباده و پلیش صفحه را جلا می دهند تا یکدست و صیقلی شود.امیدوارم شما هم این ایده را اجرا و برای ما ارسال کنید (آی چوب)

۵ ۲۹ ۳۰

توپوگرافی چوب و شیشه

این ایده به مانند رودخانه ای آبی و شفاف که در گذر از جلگه است ، زیابیی منحصر به فردی دارد و حتی می توانید خط جزر و مد را که به صورت بسیار زیبا پدید آمده است ، تصور کنید ….

۶

در این روش می توانید تنه های درختی که شکل و شمایلی متناسب با این کار را داشته باشند را در کنار هم قرار دهید و لبه های آن را با اوور فرز به اندازه ی ضخامت شیشه بارگیری کنید و پس از آن شیشه را متناسب با خط های فرز ، برش نمایید.

۷

در این سبک از میز قهوه خوری که آن را میتوان شهر وارونه هم نامید ، می توان برج ها و ساختمان های بلند مرتبه را تصور کرد که در کنار هم قرار گرفته اند و نمایی شگف انگیز را پدید آورده اند.با قرار دادن یک شیشه یکپارچه بر روی این صفحه میتوان میزی زیبا داشته باشیم

۸ ۹
سبک هنری نامتقارن

۱۲

در این ایده از برش های نامتقارن صفحه های چوبی ، میزی ساخته شده که شما هم میتوانید آن را در اندازه و شکل های مختلف برای خودتان بسازید.

۱۴ ۱۳

 

همچنین می توانید ایده های دیگر را درگالری زیر مشاهده کنید.منتظر نظرات شما هستیم…
۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۳ ۲۴ ۲۵ ۲۶
منبع : www.ichoob.ir

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم