ملایر – برگزاری سومین جشنواره ملی مبل منبت

شرکت ماهون چوب قم

ملایر برای برگزاری سومین جشنواره ملی مبل منبت مهیا می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در راستای تبدیل ملایر به شهرستانی گردشگرپذیر و ثبت جهانی منبت، تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات ما باید در راستای تحقق این دو مهم باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، قدرت اله ولدی شامگاه پنج شنبه ۲۷ تیر ماه در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و قائم مقام ستاد اجرایی سومین جشنواره شهر ملی منبت و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد، الزامات و بایسته های سومین جشنوراه شهر ملی منبت را تبیین کرد.

وی در این دیدار پس از دریافت گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه اجرایی این جشنواره، هدف از برگزاری جشنواره شهر ملی منبت را معرفی شایسته شهرستان و میزبانی خوب از گردشگران عنوان کرد.

فرماندار ملایر افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در راستای تبدیل ملایر به شهرستانی گردشگر پذیر و ثبت جهانی منبت، تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات ما باید در راستای تحقق این دو مهم باشد.

ولدی با تاکید بر برنامه محوری، از قائم مقام ستاد و دبیر جشنوراه خواست گزارشات عملکرد کمیته های ذیل ستاد اجرایی جشنواره را به صورت مستمر و روزانه دریافت و بر عملکرد این کمیته ها نظارتی تمام و کمال داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی شهرستان برای میزبانی از گردشگران، افزود: کلیه امکانات و زیرساخت های شهرستان، باید نهایتاً تا ۱۹ مرداد ماه برای میزبانی از گردشگران و اجرای جشنواره مهیا شود.

فرماندار ملایر با تاکید بر لزوم ارائه محصول خوب و با کیفیت در کنار فراهم آوردن امکانات سفری آرام و بی دغدغه برای میهمانان، افزود: باید تمامی امکانات رفاهی شهرستان برای انجام این مهم بسیج شده و نظارت بر بازار و مراکز اقامتی، گردشگری و رستوران ها در این ایام با جدیت و دقت بیشتری انجام شود.

معاون استاندار همدان برگزاری این جشنوراه ها را به مثابه آبروی شهرستان در حوزه گردشگری دانست و اظهار کرد: هرکس مایل است تا در این رویداد مهم اقتصادی و فرهنگی مشارکت کند باید الزامات آن را نیز بپذیرد.

گفتنی است؛ سومین جشنواره ملی مبل منبت ملایر از ۲۱ مرداد ماه تا یک شهریور ماه در ملایر به همت بازار مبل منبت و با همکاری دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برگزار و ۳ تا ۵ روز نیز با حضور مقامات و هنرمندان کشوری، استانی و شهرستانی در محل پارک ملل مراسم مختلف برپا می شود.

منبع نوشته: https://hamedan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=62261

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم