نخستین واحد تولید روکش ملامینه ام دی اف در استان خوزستان به بهره برداری رسید

شرکت ماهون چوب قم

مدیرعامل کارخانه MDF شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی لوح سبز جنوب از افتتاح نخستین واحد تولید روکش ملامینه ام دی اف یا همان تخته صنعتی در خوزستان خبر داد.

داریوش روحانی: نخستین واحد تولید روکش ملامینه ام دی اف یا همان تخته صنعتی برای نخستین بار در استان خوزستان و در شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) استان به بهره برداری رسید. وی افزود: افتتاح این پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۱ میلیارد ریال در این شرکت، سبب ایجاد تنوع در محصولات تولیدی و مورد مصرف برای مشتریان و مصرف کنندگان و هماهنگی و تناسب بین تولید و مصرف شده و همچنین علاوه بر موارد ذکر شده تکامل زنجیره تولید این محصول را به دنبال داشته است.

مدیرعامل کارخانه MDF شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی لوح سبز جنوب با بیان اینکه این شرکت بزرگترین کارخانه ام دی اف جهان است که این محصول را از باگاس نیشکر تولید می کند، گفت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی همچنین بزرگترین شرکت تولید کننده شکر، الکل و خمیرمایه در کشور است که از وجود هفت شرکت کشت و صنعت نیشکر تابع خود نیز بهره می برد. روحانی ادامه داد: این کارخانه با سرمایه یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال در سال ۹۱ مورد بهره برداری قرار گرفت که با تولید سالانه ۱۰۰ هزار تنمحصول ام دی اف کاهش واردات و خروج ارز از کشور را به دنبال داشته و از این طریق سبب صرفه اقتصادی شده است. وی عنوان کرد: میزان تولید شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) که در ۳۵ کیلومتری شوشتر در بخش شعیبیه قرار دارد ۱۶۰ هزار تن باگاس در سال است که قسمتی از در صنعت ام دی اف سازی به کار برده می شود.

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم