نشیمن راحت با مبلمان چرم

شرکت ماهون چوب قم

نشیمن راحت با مبلمان چرم
اگر به مبلمان چرم (کاناپه یا صندلی) برای دکوراسیون اتاق نشیمن خود علاقه دارید، پیش از هر انتخابی راهنمای ما را بخوانید:

۱- رنگ کاناپه و صندلی چرم را براساس نوع دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. اگر فضای کوچکی در اختیار دارید و می‌خواهید اتاق نشیمن شما بزرگ‌تر از آنچه هست به نظر بیاید، سراغ رنگ‌های روشن مثل کرم بروید. اگر نوع مبلمان خانه شما مدرن است، کاناپه و صندلی چرم مشکی انتخاب خوبی است. اگر فضای اتاق نشیمن شما یادآور ویلاهای ییلاقی باشد، رنگ قهوه‌ای را انتخاب کنید.

۲- مبلمان چرم شما با یک فرش و آن هم فرشی که طرحی شلوغ داشته باشد، تکمیل می‌شود؛ فرش را در مرکز قرار دهید و مبلمان را در اطراف آن بچینید.

۳- کاناپه و میز پذیرایی را در مرکز اتاق نشیمن قرار دهید و گوشه‌های خالی را با صندلی‌ پر کنید. مثلا یکی از صندلی‌ها را می‌توانید همراه با یک آباژور در گوشه‌ای از اتاق نشیمن قرار دهید و فضایی برای مطالعه‌ ایجاد کنید.

۴- چرم، جنس سردی دارد، به همین دلیل وقتی از مبلمان چرم استفاده می‌کنید باید با استفاده از رنگ‌های تند و شاد فضای سرد مبلمان چرم را از بین ببرید. کوسن‌های رنگی و فرش با طرح و رنگ کرم، انتخاب خوبی برای اتاق نشیمن با مبلمان چرم است. اگر مبلمان شما قهوه‌ای‌ است، کوسن‌های نارنجی و زرد با طرح گل و برگ را انتخاب کنید؛ اما اگر مبلمان چرم مشکی انتخاب کرده‌اید، کوسن‌های شما بهتر است به رنگ قرمز باشند.

۵- میز پذیرایی را هم بهتر است در رنگ مخالف مبلمان چرم خود انتخاب کنید. اگر رنگ کاناپه و صندلی‌های چرم شما روشن است، سراغ میز با رنگ ماهوتی یا آلبالویی بروید. مناسب‌ترین میز برای سرویس مبلمان چرم مشکی، میز با صفحه شیشه‌ای و پایه‌های فلزی براق است. برای کاناپه چرم قهوه‌ای، میزهای پذیرایی با طرح قدیمی و رنگ کهنه‌نما مناسب است.

۶- قبل از خرید کاناپه چرم بهتر است درباره محل قرارگرفتن آن در اتاق نشیمن تصمیم بگیرید، چون اغلب کاناپه‌های چرم حجیم و جاگیر هستند و با داشتن اندازه‌های دقیق اتاق نشیمن و فضایی که در اختیار دارید، خرید مطمئن‌تری انجام می‌دهید.

۷- اگر کاناپه را با ۲ هدف خریداری می‌کنید که هم وسیله‌ نشستن و هم وسیله‌ای برای خواب و چرت نیم‌روزی باشد، راحتی کاناپه را قبل از خرید در فروشگاه امتحان کنید. در این مواقع در کنار راحتی، طول کاناپه هم مهم است؛ بهتر است، طول کاناپه حداقل به اندازه قد شما باشد.

منبع:http://www.ritmezendegi.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم