نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای بررسی توانمندی‌ها و چالش‌های واحدهای صنعتی است

شرکت ماهون چوب قم

نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای بررسی توانمندی‌ها و چالش‌های واحدهای صنعتی است

ایران مراسم نیوز: معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور در نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه گفت: واحدهای صنعتی توانمندی‌هایی در طول سال کسب میکنند و نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای ارائه این توانمندی‌ها است. ما نیز به عنوان نهاد سیاست‌گذاری با بررسی غرفه‌ها مشکلات و چالش‌ها را شناسایی و در نهایت در همین راستا تصمیم‌گیری می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، فرشاد مقیمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری ایران مراسم نیوز گفت: سال گذشته با تلاطم هایی در حوزه کارتن، کاغذ و.. در کشور  مواجه شدیم. از این‌رو در راستای یک تفاهم‌نامه تصمیم گرفتیم میزان و چگونگی صادرات این محصولات توسط سندیکا مشخص شود و این امر یک سیاست درست بود زیرا موجب تنظیم قیمت، ارزآوری در کشور و توسعه تولیدکنندگان شد.
وی ادامه داد: اکنون نیز مسائلی درخصوص کشورهای بازار هدف ما در حوزه صادرات مطرح است که متناسب با این چالش‌ها ما نیز باید سیاست‌های خود را اعمال کنیم تا در نهایت موجب توسعه صنعت کاغذ و مقوا باشیم.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران تاکید کرد: سال گذشته نگرانی ها و دغدغه های زیادی درخصوص برگزاری این نمایشگاه وجود داشت، اما خوشبختانه امسال این برگزاری در مسیر درست خود قرار گرفته است، از این رو از برگزارکنندگان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه قدردانی میکنیم.

منبع نوشته: http://www.iranmarasemnews.com/fa/News/11490/نمایشگاه‌ها-فرصت-مناسبی-برای-بررسی-توانمندی‌ها-و-چالش‌های-واحدهای-صنعتی-است

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم