نمایشگاه تخصصی مبلمان در مهران دایر شد

شرکت ماهون چوب قم

ایرنا – ایلام – رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهران از برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی با حضور تولیدکنندگان استان های مختلف کشور در این شهرستان مرزی خبر داد.
نمایشگاه تخصصی مبلمان در مهران دایر شد
‘فرزاد مرادی’ چهارشنبه ۱بهمن ماه  به خبرنگار ایرنا گفت: تولیدکنندگان این صنعت از استان های تهران، یزد و مرکزی تولیدات مبل خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

وی افزود: این نمایشگاه به هدف معرفی شرکت برتر تولید مبل ،آشنایی مردم با آخرین تولیدات صنعت مبلمان، حذف واسطه ها، افزایش تنوع و انتخاب، خرید و دسترسی آسان شهروندان مهرانی به کالاهای مورد نیاز برپا شده است.

رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران اظهار کرد: در این نمایشگاه کالاهای تولیدی شامل انواع مبل، میز، صندلی، ناهارخوری، تخت خواب و لوستر از تولیدکنندگان صنعت مبلمان استان های مختلف کشور در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مرادی گفت: این نمایشگاه در گستره یک هزار مترمربع و در قالب ۱۵ غرفه اقدام به معرفی جدیدترین نوع مبلمان و صنایع چوب کرده است.

وی بیان کرد: مبلمان عرضه شده در این نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف به مردم ارائه می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ شب پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

شهر مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب باختری ایلام واقع شده است.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم