نکات مهم در مورد انتخاب مبلمان اداری

شرکت ماهون چوب قم
افراد شاغل به طور متوسط حدود 8 ساعت از وقت خود را روزانه در محل کار سپری می کنند. از این رو طراحی و دکوراسیون محیط کاری می تواند اثر مثبت یا منفی بر روحیه و انگیزه کارکنان داشته باشد. با توجه به این امر باید گفت که انتخاب نوع مبلمان اداری که برای محیط شرکت استفاده می شود می تواند بهره وری کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد. شرکت آذران فضا نما به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید مبلمان اداری به این موضوع توجه داشته و محصولات متنوعی منطبق با معیارهای جهانی تولید کرده است.
توجه به نوع کاربری مبلمان:
در انتخاب میز اداری باید علاوه بر توجه به نوع استفاده شاغلین از آنها، به سطح و موقعیت شغلی آنان نیز توجه شود. همچنین ابعاد و طراحی یک میز اداری مناسب باید به نحوی باشد که فضای کافی برای استفاده شخص فراهم کند. همینطور بهتر است فضاهایی همچون قفسه و کشو برای نگهداری وسایل کارکنان وجود داشته باشد تا از آشفتگی و بی نظمی میز کار جلوگیری کند. در این زمینه نیز شرکت آفن که از زیرمجموعه های شرکت آذران فضانما می باشد، تلاش کرده است تا با ایجاد تنوع در طراحی مبلمان اداری، طیف وسیعی از مدل ها را در اختیار طراحان دکوراسیون شرکت ها و مدیران ارشد قرار دهد.
ارگونومی و کیفیت
به دلیل طولانی بودن زمانی که کارکنان در محیط کاری سپری می کنند، باید مبلمانی انتخاب شود که اصول طراحی ارگونومیک در آنها رعایت شده باشد. انتخاب صحیح و دقیق مبلمان اداری علاوه بر ایجاد جذابیت در محیط می تواند در حفظ سلامت جسمی کارکنان نیز تاثیر بگذارد. از آنجا که مبلمان اداری مدت زمان زیادی در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند، در خرید مبلمان اداری نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.

انتقال هویت
دکوراسیون و نوع مبلمان محیط اداری می تواند بیانگر هویت شرکت باشد بنابراین در انتخاب دکوراسیون باید ماهیت شرکت و نوع فعالیت اصلی شرکت را مدنظر قرار داد. امروزه مبلمان اداری در طرح و سبک های مختلف عرضه می شوند که مدیران می توانند بر اساس هویتی که میخواهند در ذهن کارکنان ایجاد کنند از میان سبک های سنتی و مدرن، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این نباید حضور مشتریان و مخاطبان شرکت را نادیده گرفت و در صورت مراجعه حضوری مشتری باید مبلمان شرکت با توجه به این موضوع طراحی شوند تا در عین ارائه خدمات مناسب به مشتریان، دید مثبتی در مخاطب ایجاد کنند.
توجه به فضای موجود
یکی از نکات کلیدی در انتخاب مبلمان، توجه به ابعاد فضا و نحوه چیدمان مبلمان در این فضا است. در زمان انتخاب مبلمان اداری باید میزان فضایی که برای اینکار اختصاص داده شده است و میزان فضایی که این مبلمان اشغال می کند به طور همزمان در نظر گرفته شوند. میز و صندلی در دفتر کار باید به نحوی چیده شوند که حرکت کارکنان در محیط به راحتی انجام شود.
همخوانی دکوراسیون
رنگ و طرح مبلمان شرکت باید هماهنگ با دیگر اجزای دکوراسیون دفتر انتخاب شود. از آنجایی که ممکن است تولید کننده های مختلف کد رنگی مشابه ای را برای رنگ های غیر یکسان استفاده کنند، بهتر است برای اطمینان از رنگ مبلمان مورد نظر، نمونه مدل از نزدیک دیده و سپس خریداری شود.
شرکت آذران فضانما به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید مبلمان اداری، محصولات متنوع و با کیفیتی را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. از جمله محصولات این شرکت در این زمینه می توان به انواع میزهای اداری، میز کارشناسی، میز کنفرانس، میز مدیریت و میز گروهی اشاره کرد.

منبع نوشته: https://www.afn-furniture.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم