نیاز به دکوراتور در چیدمان مبل ومنزل

شرکت ماهون چوب قم

حتما  بارها وبارها این ضرب المثل را شنیده اید که کار را باید به کاردان سپرد.طراحی ودکوراسیون منزل غالبا علمی است که بسیار نادیده گرفته می شود.اغلب ما با نظر وسلیقه شخصی به خرید مبلمان وسایر وسایل منزل می پردازیم.اما باید به این نکته توجه داشت که همه ی ما علم قراردادن وست کردن مبلمان در کنار هم را نداریم.

بهترین دکوراتورها دیکتاتور نیستند ودرضمن توانایی ذهن خوانی نیز ندارند.برای آنکه سلیقه تان را بشناسند به مقداری اطلاعات نیاز دارند.

می خواهید مبلمان خود را تغییر دهید یا نحوه چیدمان مبل ها شما را خسته کرده است و می دانید که ایده ای راجع به تغییر دکوراسیون مبلمان ندارید,بنابراین می توانید یک دکوراتوریاطراح داخلی استخدام نمایید.طراحان معمولا روانشناسان خوبی هستند,زیرا برخی مسائل شخصی تان را در می یابند,از علاقه مندی تان وبرخی چیزهایی که دوست ندارید,اینکه چطور در خانه تان زندگی می کنید و…آگاهی می یابند.

بعد از استخدام یک طراح او از شما کارکرد اصلی هر اتاق را سوال می کند,مثلا کارکرد اتاق نشیمن که قطعا مکانی ست که اکثر طول روز برای تماشای تلوزیون,استراحت یا پذیرایی مهمان و… بکار می رود.از اینرو در اینجا باید جایی برای مبلمان,تکنولوژی وفضای کافی برای رفت وآمد در نظر گرفته شود.

باید به طراح بگوییم مبلمان را در اتاق نشیمن به چه منظوری می چینیم,فضایی برای پذیرایی از مهمانان یا دور هم نشستن وتماشای روزانه تلوزیون؟حال این سوال پیش می آید که مبل مناسب برای نشیمن شما کدام است؟طراح با توجه به فضا ونوع استفاده ای که شما از مبل دارید می تواند یکی از انواع مبلمان را به شما پیشنهاد داده ودر مرحله بعد با توجه به رنگ دیوارها,پرده ونوع دکوراسیون منزل شما ازبین مبلمان کلاسیک ,مبلمان مدرن ویا مبل مدرن کلاسیک,مبل استیل,مبل ال و… مناسب ترین مدل را برای اتاق نشیمن شما انتخاب نماید.

طراح با در نظرداشتن سلیقه شما وفضایی که در منزل دارید بهترین مبل ورنگ را به شما پیشنهاد می دهد.البته اکثر طراحان علاوه بر سلیقه شما,بودجه شما را نیز در نظر می گیرند,طراح شما باید بداند که شما برای تغییر مبل ودکوراسیون منزلتان چقدر هزینه می کنید.یک طراح خوب با شما رو راست خواهدبود.اگر بودجه وخواسته تان باهم جور در نمی آید ناامید نشوید,طراح این توانایی را دارد که طرح دیگری به شما پیشنهاد دهد.

مثلا می توانید ظاهراتاق تان راتنها با اضافه کردن یک قالیچه یا یک مبل تک نفره برای جلوی میز تلوزیون یا چند قاب عکس نزدیک مبلمان تغییر دهید.فرقی ندارد پروژه مفصل یا مختصری برای دکوراسیون مبلمان تان داشته باشید,یک طراح ودکوراتور بخصوص در زمینه مبلمان می تواند شما را از اشتباهاتی که شاید برایتان سنگین تمام شود رهایی دهد.

برگرفته از سایت samexxonsofa.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم