ویژگی‌های محصولات ایران چوب

شرکت ماهون چوب قم

صنایع چوبی ماهون با برند «ماهون چوب» تولید کننده انواع میز تلویزیون، میزهای کنار سالنی (استند)، ساعت دیواری، ساعت کنسول، ساعت فانتزی، میز غذاخوری، جلو مبلی و آینه کنسول می‌باشد. (برای مشاهده محصولات ماهون چوب در هر دسته بندی روی تصویر مربوطه زیر و یا روی عناوینی که درج شده کلیک کنید.)

میز تلویزیون مدل ایلیا ماهون چوبمیز استند - میز کنار سالنی آذرخش - ماهون چوبساعت دیواری نگارساعت کنسول شیدا ماهون چوبساعت رو میزی فانتزیمیز غذاخوری ترنم - ناهار خوری ماهون چوبمیز جلو مبلی عسلیآینه کنسول

محصولات ماهون چوب همگی به صورت تمام چوبی تهیه شده است و از طراحی تا اجرای کار همگی با وسواس زیاد توسط تیم های طراحی و اجرای ماهون چوب تهیه شده‌اند.

جنس چوب

محصولات ماهون چوب از چوب راش ترکیه‌ای یا چوب راش گرجستانی تهیه می‌شوند. و در مجموعه ماهون چوب تمام تلاش بر این است که از خشک ترین چوب‌ها استفاده شود. در برخی از قسمت‌ها که فشار کمتری به کار وارد می‌شود از چوب توسکا نیز استفاده می‌شود.

اجرای منبت

منبت انجام شده روی محصولات ماهون چوب همگی توسط نرم‌افزارهای حرفه‌ای طراحی سه بعدی و توسط استادکاران نجاری و منبت و طراحان سه بعدی چندین بار باز طراحی می‌شوند تا اطمینان کامل کسب شود که علاوه بر زیبایی طرح‌ها، هر کار از استحکام کافی برخوردار است.

بعد از طراحی کارها روی دستگاه‌های منبت دیجیتال (CNC) توسط ماشین‌های متصل به کامپیوتر به صورت دقیق و کامپیوتری منبت کاری می‌شوند. برای اینکه کار جلوه بهتری پیدا کند استادان منبت کار، کارهای ماشین کاری شده مجدد تمیز می‌کنند و با ایجاد حفره‌هایی خاص زیبایی کار را دو چندان می‌کنند.

رنگ صنایع چوبی

بعد از اینکه کار به صورت خام آماده شد، کارها به صورت خام انبار می‌شوند تا بر اساس سلیقه مشتری رنگ آمیزی شوند. مشتریان عزیز می‌توانند سفارش رنگ را بر اساس لوازم خانه خود و یا بر اساس رنگ سرویس چوب خود انتخاب کنند. بعد از انتخاب رنگ، ماهون چوب با رنگ‌کاران ماهری طرف قرارداد است که کارها را به زیباترین شیوه ممکن رنگ می‌کنند.

مشتریان ماهون چوب می‌توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت خام تهیه کنند و در صورتی که در شهرشان رنگکارهای ماهری می‌شناسند در شهر خودشان اقدام به رنگ آمیزی کار کنند.

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم