پازل های جورچین و ساختمانی برای کودکان

شرکت ماهون چوب قم

برای شکوفا کردن استعداد کودکان ، بازی اولین گزینه ایست که همیشه بهترین است .

پرورش خلاقیت کودکان با بازی ، آنهم بازیهای دسته جمعی بسیار مثمر ثمر است ، در این بین معماهای مستقیم یا همان پازل ها میتواند با گروهی انجام شدن و یا نظارت یک بزرگتر شیوه های کشف معما را شکوفا نمید .
پازل های چوبی ، برای این منظور بهترینند ، انرژی نهفته در چوب آلایش های مواد مصنوعی را ندارند و علاوه بر این خود به عنوان یک منبع انرژی برای بدن مفید است .
انواع گوناگونی از پازل ها موجودند که با چوب ساخته میشوند مانند جور چین ها برای کودکان ۲ تا ۷ سال یا پک های ساخت موتور ، هواپیما و قطار ، خانه ، آثار باستانی و فرهنگی هنری
همه در یک چیز مشترکند آثاری که با چوب ساخته شده اند علاوه بر استحکام و زیبایی ، سرشار از انرژی هستند
بعضی از انواع پازل ها شاهکارند . شطرنج های زیبا که همه از چوب تراشیده شده اند و به صورت تکی و بدون کپی به فروش میرسند از این گونه هستند . شطرنج هایی که از چوب های خاص تراشیده شده اند مانند گردو ، ساپلی ، آکاژو ؛ عناب و حتی آبنوس
مجسمه هایی با انواع شکل وشمایل برای بازی و یا جلوه دادن به بخشی از اطاق پذیرایی .
برای انتخاب پازل برای کودکان دقت به تمیزی پرداخت چوب ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است . قبل از این که پازل را در اختیار کودکان قرار دهید ، بهتر است خودتان یک بار امتحان کنید که پلیسه نداشته باشد و همچنین لبه های کار تیز و برنده نباشد .
محافظت از رطوبت هم در روان کاری وسائل بازی کودکان تاثیر به سزایی دارد . ذکر و یاد آوری این نکته خالی از فایده نیست که بدانیم رطوبت به دفرمه شدن وسائل چوبی بازی دامن میزند و کودکان اینرا از فرم وزبری کار میفهمند . زیرا کودکان با حس لامسه بیشتر از سایرین پیرامون خود را درک میکنند.

۷۶۵ ۸۲۶

 

منبع:http://www.rusticwooden.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم