چگونه یک آشپزخانه لوکس داشته باشیم؟

شرکت ماهون چوب قم

ام دی اف و های گلاس سفید مشکی

 

ترکیب سیاه و سفید در کوراسیون و کابینت از جمله  طرح هایی هست که بین بعضی از مردم محبوبه و ترجیح میدن کابینت ام دی اف و های گلاس خودشونو با این ترکیب رنگی انتخاب کنن. این ترکیب رنگ اگه با یک طراحی قوی و چشم نواز همراه باشه، میتونه یه فضای مدرن و دوست داشتنی توی آشپزخونه فراهم کنه. بعلاوه رنگ مشکی با خیلی از  رنگ ها ترکیب های خیلی جذاب و زیبایی میسازه و  کار شما برای انتخاب زوج این رنگ راحته. البته میشه گفت زیباترین این ترکیب ها، ترکیب سفید و مشکی کنار  هم است که میتونه توی آشپزخونه خیلی دل انگیز باشه.

تزکیب سفید و مشکی ویژگی های خوب دیگه ای هم داره از جمله اینکه تمیز و منسجمه. به علاوه، این ترکیب به  گونه ای  هست که باقی رنگ ها و لوازم تزئینی در کنارش بیشتر به چشم میاد.

چگونگی هماهنگی رنگ سفید و مشکی

مشکی میتونه در کنار سفید، هماهنگی برخواسته از تضاد تشکیل بده. البته این تضاد به شرطی باعث هماهنگی میشه که بین این رنگ ها تناسب رعایت بشه. همچنین در زمینه ی این ترکیب رنگ، میتونه طرح ها و بافت های مختلف رنگی  استفاده بشه که مساله ی مهم در اینجا، هماهنگی این طرح و بافت ها با رنگ وسایل و لوازم آشپزخانه ست تا این هماهنگی، ترکیب رنگتون رو بیش از پیش چشم نواز کنه.

نورپردازی کابینت سفید مشکی

در آشپزخانه ها با کابینت سفید و مشکی، طراحی نور پردازی یکی از نکات خیلی مهمه که باید بهش توجه کنید. رنگ سفید بازتاب کننده ی خوبی برای نور محسوب میشه و روشن شدن فضای داخل آشپزخونه نتیجه ی استفاده‌ از این رنگه. در مقابل مشکی نور رو زیاد بازتاب  نمیده و جذب نور بیشتری داره و بنابراین باید در نورپردازی حواستون باشه که بخش های  سیاه باعث تیرگی و کم نوری آشپزخانه نشن. البته رنگ سیاه دو نوع مات و براق داره که بین این دو، مات بازتاب نورش خیلی کمتر از نوع براقه.

کابینت مات یا براق؟

کابینت های مشکی مات میتونن به عنوان مکمل با طرح های استفاده بشن. اما اگه دنبال درخشش هستین، مشکی براق میتونه براتون مناسب باشه که نور رو منعکس میکنه و جلوه ی زیبایی به خودش میگیره. البته نقطه ضعف رنگ مشکی براق، نشون دادن رد دست و انگشت و به طور کلی لکه ها ست. این مساله باعث خواهد شد تا شما زمان زیادی رو صرف تمیز کردن کابینت های مشکی براق کنین.

منبع نوشته: http://bazarechoobeiran.com/2019/05/12/یک-آشپزخانه-لوکس-داشته-باشیم؟/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم