چیدمان مبلمان در فصل سرما

شرکت ماهون چوب قم

گاهی اوقات پیش می آید که در فصل های پاییز و زمستان چند روز پیاپی هوا گرفته و ابری است.برای داشتن خانه ای گرم و روشن این نکات را در نظر بگیرید:

در فصل سرما فضای اطراف وسایل گرمازا,مانند شومینه وبخاری محبوبیت بیشتری پیدا می کند وبه همین دلیل دکوراسیون منزل و مبلمان دچار تغییر می شود.اگر شومینه خانه شما در اتاق نشیمن قرار دارد بهتر است در چیدمان مبلمان تغییراتی ایجاد کنید ومبل ها را در فاصله ای نزدیک به شومینه دور هم بچینید.

چیدمان زمستانی

  • برای ایجاد دکوراسیون زمستانی و دمیدن روح و تم زمستانی به خانه خود نیاز به پرداخت هزینه‌های زیاد و خرید دکور گران ‌قیمت نیست.
  • یکی از روش‌های ایجاد تم زمستانی خانه، تغییر چیدمان و تبدیل آن به چیدمان زمستانی است.
  • چنانچه در منزل خود دارای شومینه هستید، در زمستان بهتر است برای هرچه بهتر شدن چیدمان زمستانی خود یک منطقه نشیمن در جلوی شومینه ایجاد کنید.
  • یک مبل راحتی یا مجموعه‌ای از صندلی راحت و یک میز قهوه‌ای بیاورید و همه ‌چیز را در روبروی شومینه تنظیم کنید.
  • شمع‌های پرتقالی روی میز قهوه، فضایی عاشقانه را برایتان تداعی می‌کند.

منابع نور را در کنار مبلمان افزایش دهید,در فصل سرما اکثرا از پرده های ضخیم تر استفاده می شود بنابراین از ورود نور طبیعی جلوگیری می شود استفاده از آباژورها در کنارمبلمان باعث افزایش نور می شود.

گلدان های مصنوعی را از اطراف مبلمان جمع کرده و از گل های آپارتمانی طبیعی استفاده کنید تا محیطی سبز در فصل سرد داشته باشید.

استفاده از رنگ های گرم در فصل سرما نیز باعث جذابیت بیشتر مبلمان می شود,اگر تغییر مبلمان منزل ویا روکش مبل برای شما هزینه بر است,بهتر است از کوسن هایی با رنگ گرم روی مبلمان خود استفاده کنید.با این کوسن ها مبلمان شما جلوه ای تازه پیدا می کند.همچنین هنگام نشستن روی مبل هایی با کوسن اضافه احساس گرما و راحتی بیشتر می کنید.

به کار بردن رنگ قرمز در اتاق نشیمن فضای گرم حتی در سرد ترین روزهای سال ایجاد می کند.اگر رنگ قرمز با مبلمان ودکوراسیون شما هماهنگی دارد می توانید از فرش قرمز,کاناپه قرمز ویا کوسن هایی به رنگ قرمز استفاده کنید.

از آنجایی که در فصل سرما مردم غالبا ترجیح می دهند مبلمان خود را به گونه ای بچینند که در هنگام فراغت از خستگی و سرمای خارج از منزل,حداکثر استفاده را از گرمای حاصل از شومینه یا بخاری ببرند بنابراین معمولا مبلمان در نزدیکترین فاصله با منبع گرما چیده می شود.

منبع نوشته: samexxonsofa .com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم