کارخانه امیر درب

شرکت ماهون چوب قم

تولید کننده درب ضد حریق

کارخانه امیر درب تنها تولید کننده تخصصی درب های ضد حریق در غرب کشور با خط تولید مکانیزه و با دستگاه های اتوماتیک می باشد. خط تولید درب های ضد حریق جهت استفاده در بیمارستان ها، ادارات، سازمان ها، آپارتمان ها و برج های تجاری می تواند نقش بسزایی در زمینه امنیت و جلوگیری از بروز آتش سوزی ایفا نماید.

درب های ضد حریق درب امیر در ابعاد ۲۰۷×۱۱۰ سانتی متر پشت چهار چوب فولادی یا ابعاد درخواستی مشابه دارای چهار چوب ویژه با طراحی ساده و فرانسوی و دو پله با ضخامت ۱/۵ میلیمترتقویت کشی شده دارای دو لایه ورق فولادی ۱/۲۵ میلیمتر با دو عدد U فلزی عمودی و تقویت گذاری برای لنگه و ورق کشی در قسمت لولا ها دارای ۳ عدد لولا فولادی CK45 140 ×۱۸۰ مخصوص و متصل به درب عایق بندی ویژه بین دو جداره با پشم سنگ دانسیته ۸۰ با تحمل حرارت از ۶۰ تا ۱۲۰ دقیقه استاندارد IS 9001 و ضخامت ۵۰ میلیمتر با کد استاندارد ۵۴۱ مقاوم در برابر صدا و گرما دارای رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) از نوع پوشش فام با روکش تاخیری که دارای استاندارد و کیفیت بالا می باشد. استفاده از بهترین یراق موجود در بازار قفل آنتی پانیک به اندازه ۹۰ سانتی متر و دستگیره بازشو از جلوی درب استفاده از آرام بند مناسب با تحمل وزن ۹۰ کیلو گرم بر روی درب که باعث بسته شدن درب به صورت خودکار می شود. پس از اتمام کار کلیه درب ها توسط واحد کنترل و نظارت مورد باز بینی نهایی قرار می گیرد تا از صحت کلیه فرآیند کار اطمینان حاصل شود.

مشخصات فنی درب ضد حریق امیر:

با تائید آزمایش استاندارد و روش آزمون طبق استاندارد ملی ایران به شماره ی ۱-۱۲۰۵۵ و استاندارد ۱-BSEN1634 از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن. درب ها آماده منتاژ می شود.

ابعاد ۲۰۷*۱۱۰ سانتیمتر پشت چهار چوب فولادی و یا ابعاد درخواستی مشابه دارای چهار چوب ویژه با طراحی فرانسوی و ساده و دو پله به ضخامت ۱٫۵ میلیمتر
دارای دو لایه ورق فولادی ۱٫۲۵ میلیمتر با دو عدد U فولادی عمودی و تقویت گذاری و ورق کشی در قسمت لولاها
دارای ۳ عدد لولای فولادی ۱۴۰*۱۸۰ مخصوص و متصل به درب با قابلیت رگلاژ و تنظیم
عایق بندی ویژه بین دو جداره با پشم سنگ مخصوص با ضخامت ۵۰ میلیمتر مقاوم در برابر صدا و گرما
استفاده از نوار نسوز دور تا دور لبه در جهت نفوذ آتش و دود به طبقات دیگر
دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش

درب ضد حریق – درب مقاوم در برابر صدا – درب ضد حریق آپارتمان – درب ضد حریق بیمارستان – درب ضد حریق اداری

تنها تولید کننده تخصصی درب های ضد حریق – تولید درب ضد حریق – تولید کننده درب ضد حریق

تلفن: ۳۲۶۴۳۲۵۶ ۰۸۱
فکس: ۳۲۶۴۲۷۰۸ ۰۸۱
موبایل:
پست الکترونیکی: info@amirdarb.com
آدرس: همدان، میدان حاج عنایت، ورودی صدف
سایت : http://www.amirdarb.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم