کتاب کارآفرینان و هنرمندان منتخب صنعت مبلمان قم منتشر شد

شرکت ماهون چوب قم

کتاب کارآفرینان و هنرمندان منتخب صنعت مبلمان قم منتشر شد به همت شرکت شهرک های صنعتی استان قم؛

کتاب کارآفرینان و هنرمندان منتخب صنعت مبلمان قم با همکاری دفتر توسعه خوشه مبلمان استان، اتحادیه درودگران و معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تهیه و تدوین شده است.
ایلنا: شرکت شهرک‌های صنعتی قم کتاب کارآفرینان و هنرمندان منتخب صنعت مبلمان قم را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، کتاب کارآفرینان و هنرمندان منتخب صنعت مبلمان قم با هدف دسترسی به نوآوری و توسعه و پویایی اقتصاد و صنعت مبلمان منتشر شد.

طیبی‌نژاد، با تأکید بر کارآفرینی به عنوان یکی از عوامل اصلی توسعه اقتصادی گفت: باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید ویژه‌ای بر توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی شده که این مهم موجب ارتقاء بهره وری و ایجاد اشتغال می‌گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در ادامه گفت: این کتاب نیز در را ستای حمایت از فرآیند کارآفرینی و برنامه ریزی جهت رشد و توسعه صنایع کوچک و خوشه‌های کسب و کار بوده و با معرفی و تکریم کارآفرینان صننعت چوب و مبلمان و مستند سازی تجربیات و فعالیت‌های آنان تدوین شده است.

وی استان قم را بعنوان قطب تولید و صادرات ملزومات چوبی کشور دانست و خاطر نشان کرد: استفاده از تجربیات پیشکسوتان و صنعتگران عرصه چوب استان قم می‌تواند در ایجاد انگیزه و تشویق جوانان جهت حضور در عرصه کار و تولید مفید بوده و نقش مهمی در راستای توسعه صنعت مبل استان و ترویج فرهنگ کارآفرینی داشته باشد.

گفتنی است کتاب کارآفرینان و هنرمندان منتخب صنعت مبلمان قم با همکاری دفتر توسعه خوشه مبلمان استان، اتحادیه درودگران و معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تهیه و تدوین شده است.

۲۵۴۳۵۷

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم