کشف چوب قاچاق راش به ارزش ۵۰ میلیون ریال در دامغان

شرکت ماهون چوب قم

به گزارش دامغان نیوز به نقل از مهر فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دامغان از کشف ۱۶ قطعه چوب از نوع راش با وزن تقریبی سه متر مکعب خبر داد و گفت: ارزش ریالی این محموله ۵۰ میلیون ریال است. سید حسین میرعماد ضمن اشاره به تماس تلفنی یک نفر از شهروندان […]
به گزارش دامغان نیوز به نقل از مهر فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دامغان از کشف ۱۶ قطعه چوب از نوع راش با وزن تقریبی سه متر مکعب خبر داد و گفت: ارزش ریالی این محموله ۵۰ میلیون ریال است.

سید حسین میرعماد ضمن اشاره به تماس تلفنی یک نفر از شهروندان باشماره شبانه روزی ۱۵۰۴ مبنی بر حمل چوب قاچاق از منطقه گلوگاه استان مازندران به شهر دیباج، افزود: بلافاصله نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: عوامل این یگان پس از حضور در منطقه موفق به کشف محموله چوب قاچاق که از سوی یکدستگاه خودرو نیسان حمل می شد شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دامغان تصریح کرد: محموله کشف شده چوب از نوع راش به تعداد ۱۶ عدد با عنوان گرده بینه بوده است.

میرعماد با بیان اینکه وزن تقریبی چوب قاچاق کشف شده به میزان سه متر مکعب و به ارزش ریالی ۵۰ میلیون ریال است، اضافه کرد: در این راستا دو نفرکه غیر بومی هستند دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی دامغان شدند.

وی با اشاره به اینکه قاچاق چوب برابر ماده ۴۸ قانون جنگل ها و مراتع کشور جرم محسوب می شود افزود: سال گذشته نیز پنج فقره قاچاق چوب و درخت در شهرستان دامغان کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دامغان در خاتمه یادآور شد: در این راستا ۳۸۶ اصله درخت از نوع طاق و اورس و دو متر مکعب چوب کشف و ضبط و متهمان نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

wood_4_20091222_1654438080

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم