کمان اره همه کاره(ظریف کاری)

شرکت ماهون چوب قم

کمان اره همه کاره صدرا

در صنعت چوب برای تولید و ساخت محصولات مختلف به ابزارهای گوناگونی نیاز می باشد و اره ظریف بر یکی از این ابزارهای مورد نیاز فعالین صنایع چوب در ساخت محصولات مختلف می باشد. اره ظریف کاری Sadra مدل SA-D4006 نمونه ای از یک کمان اره بسیار پر مصرف و ضروری در کارگاه های صنعت چوب است. در ادمه این متن شما را با سایر مشخصات و ویژگی های کمان اره همه کاره صدرا آشنا می کنیم.

امروزه لوازم هنری و حتی خانگی که در آنها ظریف کاری هایی از قبیل منبت کاری، معرق کاری و… استفاده شده باشد مورد استقبال عموم قرار گرفته است. برای تولید محصولات هنری، خانگی، تزیینی و صنعتی در صنایع چوب و سایر صنایع از ابزار های مختلفی استفاده می شود یکی از این ابزار ها کمان اره همه کاره صدرا می باشد که جهت برش انواع چوب و فلز قابل استفاده است. کمان اره همه کاره صدرا دارای دستگیره با پوشش پلاستیکی می باشد که تسلط کاربر را بالا می برد و علاوه بر آن از تعریق دست ها نیز پیشگیری می کند. جنس تیغه این محصول ضد زنگ و بسیار مقاوم است که توانایی برش فلزات و انوع چوب را دارد و به همین دلیل در صنایع چوب و فلز به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

مشخصات فنی کمان اره ظریف کاری مدل SA-D4006

کمان اره ظریف کاری مدل SA-D4006 ساخت ایران و دارای تیغ آلمانی است و دستگیره ضد لغزش آن یکی از ویژگی های قابل توجه این محصول می باشد. این نوع کمان اره مناسب جهت برش چوب، فیبر، ام دی اف، فلزات نازک و… می باشد. سایر مشخصات کمان اره ظریف کاری مدل SA-D4006 به شرح زیر می باشد:

  • تنظیم تیغه به صورت ۴۵ و ۹۰ درجه
  • طول تیغه: ۱۵ سانتی متر
  • عرض تیغه: ۳ سانتی متر
  • تعداد دندانه: ۲۴ عدد

منبع نوشته: https://www.choobiner.ir/اره-ظریف-کاری-sadra-مدل-sa-d4006

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم