کمد ، میز تلویزیون و کتابخانه های بزرگ و یک تکه

شرکت ماهون چوب قم

تعدادی از ست های کاربردی کمد و کتابخانه را در این بخش به تصویر کشیده ایم که قابل استفاده در منازل و ادارات است. این مدل کمدها یا کتابخانه ها از یک طراحی ساده و فلت و در عین حال باکلاس و مدرن سود می برند و بعضی از طرح های آنها علاوه بر کتابخانه، کمد و بوفه تزیینی و میز تلویزیون نیز گنجانده و طراحی شده است. یکی از جالب ترین بخش های این کتابخانه ها و کمد های چوبی قابلیت مخفی سازی محل قرارگیری تلویزیون است که بصورت کشویی مقابل تلویزیون کشیده می شوند و در مواقع عدم استفاده از تلویزیون و سینما خانگی می توان آنها را استتار کرد.
بعضی از صنایع و محصولات چوبی یک خصوصیت ویژه دارند آن هم این است که به تنهایی زیبایی دکوراسیون محیطی را که در آن حضور دارند را گارانتی می کنند. این کمد ها یا کتابخانه های چوبی هم از این دسته محصولات چوبی هستند حضورشان هر مدل دکوراسیونی را دچار جذابیت میکند. امیدواریم تولیدکنندگان داخلی هم کمی تنوع و مدرنیته را چاشنی محصولات تولیدی خود کنند تا ما هم از دید این تصاویر حسرت نخوریم.

۱ a1 a2 b1 Black-Bookcase-Home-Furnishin Bottle-Shelf-Furniture-with-U c1 c2 d1 d2 e1 e2 f1 f2 f3 White-Shelf-Furniture-Home-De Wooden-Bookcase-Furniture (1)

منبع:http://www.nobaraneh.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم