گروه مبلمان طاها

شرکت ماهون چوب قم

گروه مبلمان طاها فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده و با حضور مستمر و فعال در قلب تپنده تولید و فروش انواع مبلمان و صنایع وابسته در ایران با ارائه خدمات و محصولات ارزنده , به نامی آشنا در صنعت تولید مبلمان کلاسیک و راحتی بدل گردیده است.
گروه مبلمان طاها با در اختیار داشتن بیش از ۱۲۰۰ متر مربع فضای تولید ( کارخانه ) در منطقه تهرانپارس و بیش از ۳۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی در بازار مبل ایران واقع در یافت آباد تهران , امکان تولید و ارائه انواع مبلمان کلاسیک و راحتی را فراهم آورده است.
یکی از اهداف مدیریت با سابقه و خوش نام گروه مبلمان طاها، جناب آقای بختیاری، جلب رضایت حداکثری مشتریان و کسب سهم قابل توجهی از بازار هدف محصولات این مجموعه (انواع مبلمان کلاسیک و راحتی) می باشد. از این رو کلیه فعالیت ها و منابع گروه مبلمان طاها در راستای تحقق این هدف مدیریت می گردند.
بهره گیری از خدمات بیش از ۱۲۰ نفر نیروی انسانی حرفه ای مرتباً در حال آموزش تحت نظارت اساتید مجرب صنعت تولید مبلمان، استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و مصرفی و به کار گیری ماشین آلات روز دنیا بخشی از اقدامات مدیریت گروه مبلمان طاها به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات این مجموعه می باشد.
علاوه بر مزایای رقابتی ذکر شده، گروه مبلمان طاها، طرح توسعه ای کبنی بر ایجاد و استقرار دفاتر نمایندگی فروش محصولات را در مراکز استان هاتصویب و برنامه ریزی نموده است.

لذا از علاقه مندان و همکاران فعال در حوزه تولید و فروش انواع مبلمان کلاسیک و راحتی جهت مشارکت/ همکاری دعوت به عمل می آید.
نشانی : تهران , یافت آباد شرقی , بازار مبل ایران , شماره۲ , طبقه همکف , شماره ۲۱۸
تلفن : ۶۶۶۴۵۳۲۸ ۰۲۱
پست الکترونیکی : info@taha-furniture.com

سایتhttp://taha-furniture.ir/

۱ (۱)

۱ (۲)

۱

۲ (۱)

۲ (۲)

۲ (۳)

۲

۳

۴ (۱)

۴

۵ (۱)

۵

۶ (۱)

۶

۸

۹

۱۱

 

منبع:http://taha-furniture.ir/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم