گزارشی از شهرک مبلمان الماس تبریز

شرکت ماهون چوب قم

شهرک الماس تبریز مرکز خریدی منحصر بفرد در تبریز 

 

شهرک الماس تبریز در زمینی به مساحت ۴۳ هکتار در منطقه ۶ تبریز با مشارکت شهرداری و شرکت طرح و ساخت الماس تبریز به منظور اسکان و انتقال نمایشگاههای مبلمان و خودرو به یک مجتمع آبرو مند در دست احداث میباشد.

این پروژه یکی از پروژه های دور دوم جذب سرمایه گذاری شهرداری تبریز که در سال ۸۸ آغاز شده میباشد.

کلنگ زنی این طرح در سوم خرداد ۱۳۸۸ به دست شهردار وقت تبریز آقای نوین بر زمین زده و در سی و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ فاز اول این شهرک افتتاح شد
قسمت های مختلف این شهرک عبارتند از : بازار مبل رویا به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع ، بازار خودرو با مساحت ۱۸۰۰۰ متر مربع ، پاساژ مروارید به مساحت ۱۸۰۰۰ متر مربع و بازارچه سنتی ستارخان در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با ۸۱ واحد تجاری با معماری سنتی و بازار موبایل به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع میباشند.
گفتنی است پروژه الماس تبریز با ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در منطقه «مایان» با هدف انتقال و تجمیع واحدهای تولیدی و فروش مبل و نیز نمایشگاه های خرید و فروش خودرو در شهرک تخصصی مبل و خودرو با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری تبریز در منطقه مایان تبریز در حال اجراست.
این مجتمع صنفی شامل قسمتهای زیر میباشد
۱-بازار مروارید

پاساژ مروارید در ۳ طبقه (هر طبقه ۱۸۰۰۰ متر مربع جمعا ۵۴۰۰۰ متر مربع ) در حال احداث میباشد.
۲-بازارچه سنتی ستار خان
بازارچه سنتی ستارخان در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با سطح زیر بنای مفید ۹۸۲ متر مربع در قالب ۸۱ واحد تجاری که هر کدام به مساحت ۱۲ متر مربع و با معماری سنتی در حال تکمیل میباشد.

۳-بازار مبل رویا
بازار مبل رویا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع دارای واحد تجاری با متزاژ های ۶۵ الی ۲۶۰ متر مربع که روند پیشرفت آن به بیش از ۹۵% رسیده و محوطه سازی آن در حال اتمام میباشد و تعدادی از واحد ها نیز به بهره برداری رسیده است.
۴-بازار خودرو

بلوک اختصاصی خودرو در زمینی به مساحت ۱۸۰۰۰ متر مربع و با زیر بنای مفید ۶۷۰۰ متر مربع با ۳۴ واحد هر کدام با مساحت حداقل۱۵۰ متر مربع در حال ساختمیباشد .

همچنین در این شهرک انواع مکانهای تفریحی و مبلمان شهری مدرن و زیبا احداث میشوند که از اقدامات انجام یافته اولیه میتوان به سردرب ورودی و مجسمه سرداران مشروطه و به میدان بزرگ داخلی و ابنمای داخلی میدان و کلبه های چوبی اشاره کرد

۲۲۴nasrnews.ir mobl (5) ۲۲۷nasrnews.ir mobl (4) IMG_6742 IMG_6759 IMG_6796 IMG_6812

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم