۱۷ میز جلو مبلی متفاوت با وسایل دور ریختنی !

شرکت ماهون چوب قم

میز جلوی مبلی زیبا و جدید و میزهای سنتی ، ایده های مقرون به صرفه میز جلو مبلی کوچک و زیبا برای پذیرایی دارای کشو و فضای نگهداری
مبلمان: فرقی نمی‌کند میز جلوی مبل شما بلند باشد یا کوتاه، محکم و سخت باشد یا رویه‌ای ویژه و خاص روی آن کشیده شده باشد؛ در هر صورت این میز باید نشانه‌ای از شما در خود داشته باشد و بتوانید آن را با افتخار به نمایش بگذارید.
اگر به دنبال خرید میز جلوی مبل جدیدی هستید، نگاهی به این پیشنهادات جدید و گاهی شگفت‌انگیز بیاندازید. برخی از آن‌ها کاربردهای متعدد دارند، برخی دارای فضایی برای نگهداری وسایل هستند و تعدادی از آن‌ها می‌توانند به وسایل قدیمی شما کارکردی جدید ببخشند. اما اگر قرار باشد به یک نکته مشترک در میان همه آن‌ها اشاره کنیم باید بگوییم که آن‌ها در هر اتاقی که قرار بگیرند توجه را به خود جلب کرده و تبدیل به نقطه کانونی آن اتاق می‌شوند.

۵a31104403864068_7244-w606-h454-b0-p0--industrial-living-

میز جلو مبلی با پالت های چوبی

 

پالت‌های چوبی و جعبه‌های قدیمی جایگزین خوبی برای میزهای سنتی هستند و قابلیت جابه‌جایی و انعطاف بالایی هم دارند. آنچه در عکس می‌بینید جعبه‌های چوبی ساده‌ای است که تنها برعکس شده‌اند ولی اگر شما زیاد دست به تغییر دکوراسیون می‌زنید می‌توانید این جعبه‌ها را به هم پیچ کنید تا جابه‌جایی‌شان راحت‌تر شود. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که چند جعبه را روی هم بگذارید یا یکی از آن‌ها را ببرید تا اندازه‌اش کوچک‌تر شود. همچنین می‌توانید از یک تخته چوبی را روی یک جعبه میوه کوچک قرار دهید تا کمی بالا بیاید و از آن به عنوان میز استفاده کنید. یک لایه رنگ مناسب می‌تواند شکل این جعبه‌ها را کاملا دگرگون کرده و زیبایی دوچندانی به آن‌ها ببخشد.

نکته: به این که تخته یا جعبه شما از کجا آمده و قبلا چه استفاده‌ای از آن می‌شده توجه داشته باشید. هیچ کس دلش نمی‌خواهد وسیله‌ای آلوده به مواد سمی یا موارد ناخوشایند دیگر را وارد خانه خود کند.
مطالب پیشنهادی: خودتان بسازیدهای جذاب و زیبا

۳۰a18ec9037b9f92_0708-w422-h316-b0-p0--industrial (1)

میز جلومبلی با جعبه های چوبی

در این عکس شاهد امکانات متنوعی هستید که استفاده از این جعبه‌ها در اختیار شما می‌گذارد. در این شکل از طراحی شما فضایی برای نگهداری مجلات، کتاب‌ها و کنترل تلویزیون خود در اختیار داشته و دیگر هیچ بهانه‌ای برای شلوغ بودن و به هم ریختگی روی میز وجود نخواهد داشت.
مطلب پیشنهادی: ۸ چیزی که هر آپارتمان نقلی به آن نیاز دارد

۲de19af100c01115_0147-w606-h403-b0-p0--eclectic-basement

میز جلو مبلی با یک چمدان سفری بزرگ

این چمدان سفری بزرگ نه تنها حس و حالی قدیمی و دلپذیر به فضای مردانه این اتاق می‌بخشد بلکه می‌توان از داخل آن به عنوان جایی برای نگهداری وسایل نیز استفاده کرد. این کاربرد برای کسانی که فضای کمی در خانه خود دارند کاملا ایدئال است. گرچه می‌توانید برای این کار چمدانی نو خریداری کنید ولی مطمئن باشید اگر سری به حراج‌های خانگی یا مغازه‌های دست‌دوم فروشی بزنید در آنجا چمدانی پیدا خواهید کرد که شخصیت و قدمت بیشتری داشته و در عین حال قیمتش نیز بسیار کمتر از قیمت یک چمدان نو باشد.

نکته: در هنگام خرید به اندازه چمدان دقت کنید. یک نکته بسیار مهم این است که چمدان ارتفاعی مناسب و مشابه با یک میز جلوی مبل معمولی داشته باشد. چمدان در حالت خوابیده نباید آنقدر کوتاه باشد که مجبور شوید برای برداشتن یک چیپس انرژی فراوانی صرف خم شدن کنید (گرچه شاید صرف این انرژی برای کوچک شدن شکم‌ خیلی هم بد نباشد).

۲d01168e02dc895f_4806-w606-h403-b0-p0--eclectic-kids

اگر چمدانی خیلی خوب پیدا کردید که تنها یک ایراد داشت و آن هم ارتفاع کمش بود، می‌توانید با اضافه کردن چند پایه زیر چمدان، این ایراد را برطرف کنید. صاحبان این چمدان قدیمی از این هم فراتر رفتند و رویه چمدان را با پارچه‌ای از برند آیکیا (Ikea) پوشاندند. این پارچه علاوه بر طرح زیبایی که دارد از آسیب احتمالی سطح چمدان به دلیل ریختن قهوه یا باقی ماندن جای لیوان‌ها جلوگیری می‌کند.

۴۶۲۱۴۶۳۳۰۰۲۵۰۹c2_4618-w422-h634-b0-p0--contemporary-livin

میز جلو مبلی با قالیچه ایرانی

این یک قالیچه پرنده واقعی نیست، ولی حق دارید به اشتباه بیافتید. این میزِ «قالیچه‌پرنده‌ای» روی پایه‌ای از جنس تخته چندلایه قرار گرفته است. در صورتی که صاحب میز ترجیح بدهد روی قالیچه بنشیند می‌توان براحتی قالیچه را از روی این تخته برداشت و روی زمین گذاشت.

b9a1587e0ffaf01a_8203-w422-h634-b0-p0--modern-living-room

میز جلو مبلی با صفحه شیشه ای

می‌توان صفحه‌ای شیشه‌ای را تبدیل به یک میز ساده‌ای برای جلوی مبل کرد. تنها کافی است چند چرخ به عنوان پایه به آن اضافه کنید تا میز شما قابلیت حرکت خیلی خوبی پیدا کند.

a381485b0ede7366_6810-w606-h405-b0-p0--eclectic-family-ro

میز جلو مبلی با یک در قدیمی

تقریبا هر سطح صافی را می‌توان به عنوان میز جلوی مبل به کار برد. در این زمینه به طور خاص درها می‌توانند خیلی مفید باشند. می‌توان یک در را رنگ زد و آن را به اندازه دلخواه برید. دری که در این عکس می‌بینید در حالت اصلی خود نگه داشته شده است– حتی دستگیره آن را هم برنداشته‌اند – و تنها چند لوله استیل به عنوان پایه به آن متصل شده و به حالت میز درآمده است.
با توجه به انواع و اقسام مختلف درهای موجود احتمالا دشوارترین کار انتخاب دری مناسب با اتاق خودتان خواهد بود. اگر دری که پیدا کردید خودش رنگی زیبا داشت فقط کافی است آن را با یک لایه پلی اورتان (polyurethane) بپوشانید تا رویه‌ای مقاوم، با دوام و حرفه‌ای بوجود آید و در عین حال شکل و رنگ اولیه در نیز از بین نرود.
نکته: حتما لولاهای زیری را تقویت کرده و بدین‌ترتیب از مستحکم بودن میز خود مطمئن شوید.

dfd1addc022e22b8_5259-w606-h403-b0-p0--rustic-living-room

اگر یک در و پنجره قدیمی دارید می‌توانید کاری مشابه با این عکس انجام دهید.

۰cc11ad20234f6d6_4174-w422-h634-b0-p0--contemporary-livin

میز جلو مبلی با کنده چوب

برای ایجاد ظاهری واقعا ارگانیک در اتاق خود، به شکلی که فضای بیرون به درون خانه آورده شود، می‌توانید از کنده‌های کارشده و روکش‌داده شده درخت استفاده کنید. شاید حتی بتوانید این کنده چوب را مجانی تهیه کنید.

۱b61ff3d0c1407f3_5297-w606-h403-b0-p0--eclectic-living-ro

میز جلو مبلی با سازهای کوبه ای

اگر شما هم مثل خیلی از مردم برای مدتی ساز می‌زدید و بعد رهایش کردید، می‌توانید سازهای خود را تبدیل به مجموعه‌ای جذاب از میزهای جلوی مبل کنید. تنها چیزی که برای تبدیل این سازها به بخشی از فضای نشیمن نیاز دارید چند صفحه شیشه‌ای است که روی آن‌ها قرار بگیرد.

d3b155550ecd3f7a_6178-w422-h614-b0-p0--industrial-living-

میز جلو مبلی با وسایل قدیمی

استفاده جدید از وسایل قدیمی یکی از ایده‌هایی است که در چیدانه همیشه شما را به آن توصیه می کنیم. پایه اصلی این میز از یک کارخانه تولید ماشین‌آلات تهیه شد: بخشی از یک ماشین صنعتی به عنوان عنصر اصلی میز جلو مبلی به کار رفته و روی آن یک شیشه قرار داده شده است.

۹۵d1a0150b82c00b_3791-w606-h403-b0-p0--traditional-living

میز جلو مبلی با گاری قدیمی

شاید دیده باشید که گاری‌های قدیمی روستایی یا صنعتی در خیلی از اماکن به عنوان میز جلوی مبل استفاده می‌شوند. افراد زیادی به این وسایل آنتیک علاقه پیدا کرده‌اند و از این وسایل چنین استفاده‌ای می‌کنند. من حتی موفق شدم یک شرکت تجاری پیدا کنم که تخصصش آماده‌سازی گاری‌های قدیمی برای استفاده به عنوان میز است. بدین‌ترتیب می‌بینید که تقاضا برای این نوع از میزها در بازار وجود دارد.

اگر می‌خواهید چنین میزی را خودتان بصورت شخصی درست کنید، در کنار سمباده‌زدن، لکه‌گیری و پوشاندن درزهای گاری می‌توانید ظاهر آن را هم به دلخواه خود تغییر دهید. برای مثال می‌توانید میخ‌ها و مهره‌های به کار رفته در گاری را عوض کنید یا یک سطح شیشه‌ای روی آن قرار دهید.

a3310b380f0b1d02_1284-w606-h462-b0-p0--farmhouse-living-r

در اینجا یک گاری قدیمی فرانسوی را می‌بینید که با اضافه کردن یک رویه شیشه‌ای ساده به آن جانی دوباره یافته است.
مطلب پیشنهادی: طراحی مقرون به صرفه

b81176870da5a1ad_0059-w606-h405-b0-p0--traditional-living

میز جلو مبلی با میز و صندلی کودکان

این ترکیب میز جلوی مبل چقدر زیبا است؟ میز و صندلی آنتیک کودکان که در این تصویر می‌بینید هر کدام بصورت جداگانه خریداری شده بودند ولی در ترکیب با هم تاثیری دوبرابر بیشتر پیدا کرده‌اند. میز و صندلی‌های کودکان محیطی برای فعالیت کوچولوها در اختیارشان می‌گذاشتند و پس از بزرگ شدن بچه‌ها یکی از راه‌های تغییر کاربری آن‌ها می‌تواند استفاده از آن‌ها به این شکل باشد. با این حال حتی خانه‌ای که بچه‌ای در آن نباشد هم می‌تواند از حس و حال کودکانه این سبک سود ببرد.

۰e21a5040d2b8d77_1266-w606-h471-b0-p0--contemporary-livin

میز جلو مبلی با کمک چند چهار پایه

اگر یک جایگزین ارزان‌تر برای میز جلوی مبل خود می‌خواهید می‌توانید از تعدادی چهارپایه استفاده کنید. نه تنها استفاده از آن‌ها به عنوان یک میز جلوی مبل سرهمی ظاهری بسیار خوب دارد، بلکه در هنگام پذیرایی از مهمانان نیز می‌توان از آن‌ها به عنوان صندلی‌های اضافه استفاده کرد. ترکیب انواع متفاوتی از چهارپایه‌ها (با ارتفاع یکسان) را امتحان کنید تا تصویری تلفیقی و زیبا بدست آورید.

نکته: در این مورد استفاده از چهارپایه‌های سنگین‌تر باعث جلوگیری از لق زدن میز می‌شوند.

ff3166f50f8c2ef4_0178-w422-h512-b0-p0--contemporary-patio

 

اگر نیاز به سطحی صاف دارید که در عین حال ظاهر چهارپایه‌ها را هم پنهان نکند، می‌توانید یک صفحه ساده شیشه‌ای روی چهارپایه‌ها قرار دهید.

iranian girl home

میز جلو مبلی با جعبه های بسته بندی

جعبه‌های بسته‌بندی جایگزینی مقرون به صرفه برای میزهای جلوی مبل معمول به شمار می‌روند و استفاده از آن‌ها در فضاهای کوچک بسیار پرفایده است. جعبه را با وسایل ضروری پر کنید، روی آن یک گلدان تزئینی بگذارید و تمام: یک میز جلوی مبل کوچک و زیبا.

یک خصوصیت خوب دیگر این جعبه‌ها این است که می‌توانید آن‌ها را به راحتی جابجا کرده و از آنجایی که پول زیادی هم بابتشان پرداخت نکرده‌اید بدون احساس عذاب وجدان آن‌ها را دور انداخته و تعویض کنید.

منبع:http://www.chidaneh.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم