آتش‌سوزی انبار ام‌دی‌اف در مشهد

شرکت ماهون چوب قم

‌ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد امروز، ۲۲ آبان ماه، یک انبار ام‌دی‌اف در منطقه خین‌عرب مشهد دچار حریق شد که این حادثه خسارت میلیاردی بر جای گذاشت.

حسن جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با تایید این خبر اظهار کرد: ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد امروز حریق یک انبار ام‌دی‌اف در منطقه خین عرب مشهد به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دلیل گستردگی حریق ۱۲۰ آتش‌نشان از ۴۵ ایستگاه به همراه ۶۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق، پنج دستگاه خودرو تانکر آب و دو دستگاه لودر به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این حادثه گفت: حریق در یک انبار ام‌دی‌اف به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع اتفاق افتاده است و با توجه به مجاورت این انبار با دو انبار دیگر و گستردگی حریق، امکان سرایت آن وجود داشت، اما کانون‌های آتش‌سوزی شناسایی و عملیات اطفاء آغاز و پس از چند ساعت، آتش مهار و خاموش شد.

جعفری با بیان اینکه ساعت ۶:۳۰ صبح امروز نیروهای اعزامی تعویض شدند، افزود: عملیات کاوش و لکه‌گیری همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، خاطرنشان کرد: به گفته مالک میزان خسارت مالی نیز میلیاردی اعلام شده است.

جعفری با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دیرهنگام از وقوع حریق، انبارداری غیراصولی و دپوی نامناسب چوب علت گسترش حریق بوده است.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم