قوانین و مقررات

۱-مشاوره قبل از خرید

امکان مشاوره تلفنی قبل از خرید در خصوص انتخاب کالا برای کلیه مشتریان در ساعات کاری دفتر فراهم می‌باشد. ساعات کاری ایران چوب از شنبه تا چهارشنبه صبح‌ها ۸ تا ۱۲ و عصرها ۳ الی ۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۸ الی ۱۵ می‌باشد.

۲-سفارش تلفنی کالا

جهت خرید محصولات سایت «ایران چوب» امکان سفارش به صورت تلفنی وجود دارد و شما میتوانید با شماره ۳۷۳۰۲۰۰۱– ۰۲۵ یا ۳۷۳۰۱۶۴۸ – ۰۲۵ تماس حاصل فرمائید .

۳-انصراف خریدار از خرید

در صورتی که خریدار پس از واریز وجه کالا به هر دلیلی از خرید منصرف شود، چنانچه مراحل ارسال کالا انجام نشده باشد و قبل از رنگ کاری محصول، وجه پرداختی بطور کامل مسترد می شود.

۴-عدم موجودی کالا

با وجود ثبت روزانه ی عدم موجودی محصولات در سایت، در مواردی نادر محصولات دارای محدودیت موجودی می شوند. در صورتی که کالای خریداری شده شما محدودیت و یا عدم موجودی داشته باشد، از طرف فروشگاه ایران چوب با شما تماس گرفته خواهد شد. چنانچه تمایل به انتخاب محصول دیگری نداشته باشید، وجه پرداختی شما مسترد خواهد شد.

۵- سلامت کالا

لطفا در هنگام تحویل کالا، صحت آن را بررسی کرده و از تحویل گرفتن کالای معیوب یا صدمه دیده خودداری نماید. در صورتی که پس از تحویل کالا متوجه آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل شدید ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش «ایران چوب» اطلاع دهید تا بررسی شود. چنانچه اشکال از کار شرکت حمل و یا ارسال بود می توانید کالای آسیب دیده را به همراه صورت جلسه حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال نماید.

۶- مغایرت کالا با فاکتور

در صورت مغایرت کالای ارسالی با فاکتور سفارش شما ، لطفا در همان روز با پشتیبانی تماس گرفته شود تا هر چه سریعتر و بهتر بتوانیم پاسخگوی شما باشیم.

۷-مرجوعی کالا

پس از هماهنگی با کارشناسان و تائید ارسال کالا به عنوان مرجوعی ، پس از بررسی و تائید صحت کالا توسط کارشناسان وجه پرداختی به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

۸- هزینه ارسال

هزینه ارسال کالا به عهده خریدار است و روی فاکتور محاسبه نمی‌شود و در هنگام تحویل کالا به باربری پرداخت خواهد شد. جهت اطلاع از هزینه تقریبی با شماره ۰۲۵۳۷۳۰۱۶۴۸ در تماس باشید

۹- رنگ کالا

رنگ کالا ممکن است بر اساس تنظیمات و نوع نمایشگر شما، کمی متفاوت با رنگ اصلی محصول باشد.

کلیه اصول و رویه‏‌های دکوراسیون «ایران چوب» منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد.
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته ۸:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ و عصرها ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۹:۰۰ و همچنین پنجشنبه ها از ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۱۵:۰۰ می‌باشد ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری در اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید.