آتش سوزی کارگاه چوب بری مهار شد

شرکت ماهون چوب قم

هروصال: حریق گسترده کارگاه چوب بری در جاده مشگین با تلاش مستمر و نفس گیر بیش از ۲۵آتش نشان اهری ظهر امروز مهار و اطفاء شد.
نریمانی فرمانده عملیات آتش نشانی شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت:یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اهر مبنی بر وقوع آتش سوزی در کارگاه چوب بری در جاده مشگین، بی درنگ ستاد فرماندهی اقدام به اعزام هم زمان نیروهای ۲ ایستگاه ،تانکرآب و یکدستگاه لودر و مینی لودر از شهرداری را به محل آتش سوزی اعزام کرد.

وی درباره محل و نحوه عملیات اظهار داشت: در این حادثه سوله ای با کاربری کارگاه چوب بری و ساخت مصنوعات چوبی به وسعت تقریبی ۷۰۰ متر مربع در محیط بسته به علت نامعلوم دچار شعله وری شده و با دود و شعله فراوانی همراه بود که به محض ورود آتش نشانان به چند گروه تقسیم شده وعملیات اطفاء را از نقاط مختلف شروع نموده سرانجام آتش نشانان توانستند از گسترش آتش جلوگیری و آن را پس از ۵ ساعت تلاش مستمر و خستگی ناپذیر مهار کرده و بعد از آن اقدام به عملیات لکه گیری نمایند.

نریمانی ادامه داد: چیزی که در این عملیات به چشم میخورد نیروهای خدوم و تلاشگر آتش نشانی که در شیفت استراحت بودند به محض اطلاع از حریق و نیاز به کمک رسانی، خود را به محل حریق رسانده و به کمک همکاران خود در اطفاء حریق شتافتند.
وی نیز در خاتمه عنوان داشت: با توجه به گستردگی حریق، اعلام علت وقوع این آتش سوزی نیازمند بررسی های دقیق تر است.

Aharvesal9311266000491

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم