آرامش در اتاق نشیمن

شرکت ماهون چوب قم

به محض ورود به منزل اتاق نشیمن اولین جایی است که برای استراحت وارد آن می شویم,همه ی ما دوست داریم اتاق نشیمنی شیک ودر عین حال مرتب وراحت برای استراحت داشته باشیم.اتاقی که با مبلی راحت برای نشستن وصرف چای وتماشای تلوزیون و…چیدمان شده است.از آنجایی که متراژ اکثر منازل امروزی کوچک می باشد,بایدمبلمان اتاق نشیمن را طوری چیدمان کرد که محلی برای استراحت و آرامش ایجاد کنیم.توجه به نکات زیر به شما کمک می کند تا آرامش را به اتاق نشیمن تان برگردانید.

۱-برای زیبا وصمیمی جلوه دادن اتاق نشیمن,مبلمان را در فاصله های نزدیک به هم قرار دهید.

۲-از پارچه های رنگی ندوخته و بلند به جای پرده اتاق یا رو مبلی استفاده نمایید.

۳-برای روشنایی اتاق به جای نصب لوسترهای بزرگ از تعدادی لامپ هالوژن وشمع استفاده کنید.استفاده از آباژور در کنار مبلمان نیز باعث زیبایی فضا می شود.

۴-از پارچه های ساده و بی استفاده به کمک روبان وپارچه های رنگی می توانید زیباترین پرده آشپزخانه یا رومیزی را تهیه نمایید.

۵-اگر قصد تعویض مبلمان اتاق نشیمن را دارید از خرید مبلمان بزرگ وتیره خودداری کنید.مطمئنا گذاشتن یک مبل راحتی یا کاناپه با طرحی متفاوت در گوشه اتاق زیبا وشکیل تر از قرار دادن چندین دست صندلی ومبل است.

۶-اشیا قدیمی را دور نریزید,با انداختن یک رومیزی زیبا روی یک چهار پایه ی چوبی قدیمی می توانید میزی برای قرار دادن قاب عکس های کوچک داشته باشید.

۷-اگر جای اضافه برای گذاشتن کتابخانه ی دیواری ندارید بهتر است از مبلمانی استفاده کنید که دارای باکس در قسمت زیرین می باشد,تا کتابها را داخل این باکس ها قرار دهید.

۸-از مبل های استیل ومبل کلاسیک در اتاق نشیمن تا حد ممکن استفاده نکنید,زیرا مبل خیلی راحتی برای نشستن های طولانی نمی باشد.

۹-اگر فضای اتاق نشیمن شما کوچک است,از میز عسلی کوچک به جای میز جلو مبلی استفاده کنید.میزهای بزرگ در جلوی مبل فضای زیادی را اشغال می کند و کنار گذاشتن آنها باعث باز شدن فضا می شود.

۱۰-روش های متدوال چیدمان مبل را کنار گذاشته باتوجه به اندازه ونوع نشیمن مبلمانی از رنگهای روشن وشاد تهیه نمایید,گاهی رد شدن از بایدونبایدهای دکوراسیون منزلباعث ایجاد تفاوت وزیبایی میان نشیمن منزل شما با سایر منازل می شود.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم