آغاز به‌کار هجدهمین نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و چراغ‌های تزئینی

شرکت ماهون چوب قم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالناصر اسکندری عصر امروز در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه در سالن‌های ملاصدرا، حافظ، سرو و نرگس و بهار در مساحتی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع با متراژ مفید ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ شرکت‌کننده و توزیع‌کننده داخلی کشور دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند.
اسکندری اضافه کرد: انواع مبلمان راحتی و اسپورت، استیل و کلاسیک، دکوراسیون داخلی منزل، انواع کف‌پوش و لمینت، کاغذدیواری، فرش و تابلو فرش، کابینت، لوستر و دکوراسیون جنگلی و شیشه‌ای، کاور مبل، تشک و کالای خواب و همچنین صنایع چوبی شامل میز و تخت و کمد و ویترین، لوازم دکوری، مجسمه‌های پلی استر و آب‌نما، تجهیزات آشپزخانه، سینک و هود، روشویی، آکواریوم از محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در پایان بیان کرد: این نمایشگاه از دوشنبه۶ بهمن ماه آغاز به‌کار کرده است و تا دهم بهمن‌ماه جاری برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند هر‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم