افتتاح اولین کارخانه تولید صندلی و مبلمان مکانیزه در شهرک شکوهیه

شرکت ماهون چوب قم

افتتاح اولین کارخانه تولید صندلی و مبلمان مکانیزه در شهرک شکوهیه با حضور برخی مسئولان استان قم صورت گرفت؛

همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)، اولین کارخانه صنعتی تولید صندلی و مبلمان بصورت مکانیزه در شهرک شکوهیه قم، با حضور مسئولین عالی رتبه استان قم، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از قم، در این افتتاحیه آقایان ذاکری رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم و رضوی معاون استاندار قم به ایراد سخنرانی پرداخته و با تقدیر ویژه از آقای علی حاج باقری که با سرمایه گذاری ۳۰میلیارد ریالی و بدون دریافت هیچگونه تسهیلات بانکی، اقدام به راه اندازی اولین خط تولید صنعتی، مکانیزه صندلی و مبلمان در استان قم کرده است، خاطرنشان کردند: با بهره برداری از این واحد صنعتی چندین خانواده بصورت مستقیم و غیر مستقیم، امرار معاش می کنند.

ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با سنجیده بودن و مناسب خواندن همکاری این واحد صنعتی با اداره کل زندان استان قم در استفاده از زندانیان به عنوان نیروی کار این کارخانه، گفت: زندانیان نیز جزء افراد جامعه هستند و اصولا هر فرد جامعه را باید یک سرمایه در همان جامعه به حساب آورد.

رضوی معاون استاندار قم نیز با رضایت مندی از فعالان صنعت چوب استان قم و سهم ۳۰ درصدی قم از تولید فراورده های چوب به خصوص در صنعت مبلمان کشور، گفت: نگاه ویژه استانداری و دیگر ادارات و مسئولین استان به صنعت چوب و فعالان آن می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

بعد از اتمام سخنرانی مسئولان استانی، با حضور ریاست اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان قم، معاون استاندار قم، طیبی نژاد رئیس شرکت شهرک های صنعتی قم، مدیریت بانک ملت، نمایندگان دادستانی، معاونت اداره کل زندان و بخشی از فعالان صنعت چوب و اصحاب رسانه، این کارخانه به صورت رسمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم