ایران می‌تواند بزرگترین مرکز طراحی مبلمان دنیا باشد

شرکت ماهون چوب قم
یک کارشناس طراحی صنعتی:

ایران می‌تواند بزرگترین مرکز طراحی

مبلمان دنیا باشد

خبرگزاری آنا: یک کارشناس طراحی صنعتی گفت: فرهنگ غنی ایران سرشار از ساخته‌های هنری دستی است که می‌تواند زمینه تبدیل شدن این کشور به یکی از بزرگترین مراکز طراحی دنیا را فراهم کند.

لوئیجی کولانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا افزود: ایران کشوری با فرهنگ قدیمی است و توانایی بالایی در تولید مصنوعات دست‌ساز نظیر مبلمان دارد.

وی افزود: من ۲۰ سال گذشته را در چین زندگی کردم تا این کشور را  در مسیر پیشرفت قرار دهم و نتیجه این بود که صنعت چین به دلیل طراحی جدید آمریکا را شکست داد و من بخش کوچکی از این پیروزی بودم.

کولانی با اشاره به علاقمندی خود برای همکاری با ایرانی‌ها، ظهارکرد: من قصد دارم در همکاری با ایرانی‌ها، این کشور قدیمی و هنرمند را به یکی از بزرگترین مراکز طراحی دنیا تبدیل کنم، چون  ایران با تاریخ بسیار ارزشمند خود شرایط بسیار خوبی برای طراحی متناسب با شخصیت و هویت ایرانی دارد.

او همچنین به تکنیک الهام خود از طبیعت اشاره کرده و گفت: من به طبیعت نگاه می‌کنم. طبیعت یک دانشگاه است و من می‌خواهم کمی چاشنی ایران را به آن اضافه می‌کنم.

این طراح صنعتی آلمانی در زمینه صندلی و مبلمان که اولین صندلی پلاستیکی قابل ارتجاع را ساخته‌ است، افزود: انسان‌ها در برابر تفکر مدرن به شدت محافظه کارند، اما ایران با توجه به قدرت خود برای ساخت وسایل دست ساز می‌تواند در طراحی بهترین باشد.

  • ۱۳۹۳۰۷۲۶۱۶۲۹۵۲۴۳۷۵۷۴۷۱۴

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم