برخورد تعزیرات با قاچاقچیان چوب و زغال جنگلی

شرکت ماهون چوب قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از رسیدگی به پرونده قاچاقچیان چوب و زغال جنگلی در شعبه های ویژه این اداره کل خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران مهدی عباسی افزود: با توجه به تصویب قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صلاحیت رسیدگی به جرایم قاچاق و حمل غیرمجاز چوب، هیزم و زغال جنگلی به صورت ویژه در شعبه های مخصوص این اداره کل صورت خواهد گرفت.

وی گفت: به موجب بخشی از قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع مصوب ۱۳۴۶٫۵٫۲۵ صدور هیزم و زغال چوب از کشور ممنوع بوده و هرگونه حمل چوب، زغال و هیزم جنگلی در نقاط مختلف کشور نیز نیازمند اخذ پروانه حمل از سازمان جنگلبانی (منابع طبیعی) است.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران بیان کرد: حفظ منابع طبیعی وظیفه ای ملی بوده و همه مردم باید در زمینه احساس تکلیف کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفیریال مراتب را به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص پرونده های این بخش گفت : تاکنون ۳۷ فقره پرونده قاچاق چوب ، هیزم و زغال به شعب ویژه ارسال که تمامی آنها مختومه و متخلفین به جزای نقدی به مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۷۴۰ هزارریال و ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت محکوم شدند.

 

 

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم