برنامه جامع توسعه صنعت مبلمان با همکاری دانشگاه ها

شرکت ماهون چوب قم

 

دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون تاکید کرد : در دانشگاه ها باید رشته هایی فراتر از صنعت چوب تاسیس شود تا به توسعه جهان تراز این صنعت کمک کند.
رامین سمیع زاده در مصاحبه با رادیو گفتگو اظهار داشت : به تاسیس رشته هایی
نیاز داریم که با تقویت کارآفرینی به رونق کسب و کار این حوزه هم کمک کند.
وی افزود : دوره های اموزشی و درس ها به گونه ای طراحی شود که دانشجو از همان ابتدا بتواند با بدنه صنعت همراه شود.
سمیع زاده گفت : در زمینه صنعت مبلمان باید برنامه جامعی تهیه شود که در آن از بنگاه ها و دانشگاه ها تا حوزه های مرتبط درگیر موضوع شود و از دکوراسیون هم غفلت نکنیم که دکراسیون نیز بخشی از مبلمان است.
وی تاکید کرد : برای پیوند صنعت و دانشگاه باید شرکت های مهندس مشاور زمینه را برای دانشجویانی که فکر می کنند توان مدیریتی یک کارخانه را دارند فراهم کنند.
سمیع زاده با اشاره به نام شورای ملی مبلمان و دکوراسیون خاطرنشان کرد : نامی کامل است اما هنوز به همسویی و همگرایی نرسیده ایم و لازم است تشکلی واسط داشته باشیم که رابط بین بخش صنعتگران و دولت باشد.
دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون گفت : صنعت مبلمان و دکوراسیون بعد از صنعت نفت و خودرو می تواند در عرصه صادرات خود را نشان دهد و یکی از مشکلات این صنعت ، فقر آموزش مستمر و به روز برای نوسازی نیروی انسانی شاغل است که باید برنامه‌ریزان صنعتی کشور به ان توجه کنند.
وی با تاکید بر ضرورت توسعه برندسازی در صنعت مبلمان برای ورود به بازارهای جهانی گفت: صنعت مبلمان کشور در گذشته از موفق ترین ها در توسعه صادرات غیرنفتی بوده است و باید برای برای فتح بازارهای جهانی برنامه ریزی کنیم.
سمیع زاده اظهار داشت : صنعت مبلمان از قدیمی ترین صنایع جهانی است و برندسازی باید مورد توجه برنامه ریزان و شورای ملی مبلمان باشد تا در جهان حرف های خوبی برای گفتن داشته باشیم.
وی تصریح کرد: توسعه صنعت مبلمان کشور به آموزش مستمر و به روزرسانی دانش نیروی انسانی نیاز دارد و ماشین آلات و فناوری ان هم نوسازی و بروز شود.

www.ichoob.ir-529-24

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم