برندسازی و به دست آوردن بازارهای جهانی مهمترین هدف هیئت مدیره بازار مبل ملایر است

شرکت ماهون چوب قم

برندسازی و به دست آوردن بازارهای جهانی مهمترین هدف هیئت مدیره بازار مبل ملایر است

رئیس هیئت مدیره بازار بزرگ مبل ملایر گفت: مهمترین هدف هیئت مدیره بازار مبل و مسئولان شهرستانی برطرف کردن مشکلات و مسائل موجود در زمینه ثبت جهانی منبت ملایر، صادرات بهینه، برندسازی و به دست آوردن بازارهای جهانی است.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، یدالله کریمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان با اشاره به اینکه تبلیغات و‌ شناساندن ظرفیت صنعت مبل و منبت ملایر اثر گذاری بالایی در جذب گردشگر، فروش مبلمان، توسعه اقتصادی و درآمد زایی شهرستان ملایر دارد اظهار داشت: سومین تیزر تبلیغاتی در راستای معرفی هر چه بیشتر این صنعت ساخته شده و از ۲۱ مردادماه از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

وی بیان کرد: مدت این تیزر تبلیغاتی که توسط تیم‌های تخصصی و ‌مجرب تبلیغاتی صدا و سیماساخته شده ۴۰ ثانیه است و مرداد ماه امسال چند روز قبل و بعد از برگزاری سومین جشنواره ‌در بهترین ساعات شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.

کریمی افزود: سومین‌ جشنواره مبل و منبت ملایر از ۲۱ مرداد ماه تا یکم شهریور ماه به همت بازار مبل و منبت و با همکاری دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی با حضور مقامات کشوری، استانی، هنرمندان بومی و استانی در پارک ملل شهرستان برگزار می‌شود.

‌ رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای معرفی هرچه بیشتر صنعت منبت و مبلمان شهرستان ملایر عنوان کرد: برگزاری نخستین و دومین جشنواره مبل و منبت در سالهای ۹۶ و ۹۷ برای شهرستان در مجموع مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته و تعداد ۷۰ هزار گردشگر نیز در منطقه جذب شده است.

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر با اشاره به اینکه هم اکنون مبلمان ملایر به کشورهای عراق، غنا و برخی کشورهای عربی و اوراسیا صادر می‌شود، ابراز کرد: امروز ملایر پایتخت مبل و منبت ایران به شمار می‌آید و در آینده نه چندان دور نیز به شهر جهانی منبت تبدیل می‌شود هر چند هنوز در زمینه فروش و صادرات این‌ محصول به جایگاه واقعی خود نرسیده و ضروریست در این زمینه اقدامات اساسی صورت ‌گیرد.

کریمی با تأکید بر اینکه هم اکنون بیش از ۵ هزار کارگاه صنایع دستی و منبت در سطح شهرستان ملایر وجود دارد که بیش از ۹ هزار نفر به صورت مستقیم و۲۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این صنعت فعالیت دارند بیان کرد: پیگیری‌های بسیاری در راستای بیمه منبت کاران انجام شده و هم اکنون تعداد ۱۵۰۰ نفر از آنها تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

منبع نوشته: https://khabari.org/article/2033166/برندسازی-و-به-دست-آوردن-بازارهای-جهانی-مهمترین-هدف-هیئت-مدیره-بازار-مبل-ملایر-است

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم