برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و خانه مدرن در زنجان

شرکت ماهون چوب قم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ پنجمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و خانه مدرن از تاریخ ۲۷بهمن لغایت ۱ اسفند ماه سال‌جاری در فضایی بالغ بر۱۰ هزار متر مربع فضای کلی و ۴۰۰۰متر مربع فضای غرفه سازی شده توسط شرکت الوند کیان خلیج فارس در محل دایمی نمایشگاهای بین المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد گردید.

در این نمایشگاه بالغ بر ۸۵ واحد فعال داخلی از استانهای زنجان، تهران، همدان، قزوین، مشهد، البرز، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، کردستان، مازندران، مرکزی‌ و… مشارکت داشته و گروهای کالایی قابل عرضه در این نمایشگاه شامل انواع تزیینی و دکوری، لوازم خانگی، دکوراسیون داخلی، صنایع چوبی، مبلمان، فرش و لوستر خواهد بود.

شایان ذکر است که همزمان با نمایشگاه مبلمان و خانه مدرن دومین نمایشگاه فرش ماشینی فرش دستباف و تابلو فرش توسط شرکت آرتا نما نگر اردبیل برگزار خواهد گردید.

در این نمایشگاه ۳۵واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای زنجان، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و قم شرکت داشته و اجناس خود را در قالب فرش ماشینی، فرش دستباف و تابلو فرش در معرض دید عموم بازدیدکنندگان محترم قرار می‌دهند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ارایه آخرین دستاوردهای صنایع لوستر، مبلمان، فرش، لوازم خانگی و اشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواستهای مصرف کنندگان، دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف زنجان، تبادل اطلاعات وایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان و افزایش کیفیت تولید و رسیدن به شاخص های استاندارد می باشد.

ساعت بازدید از این نمایشگاه برای عموم بعداز ظهرها از ساعت ۳ الی ۹ شب خواهد بود.

۲۹۷۱۷۰۱_۵۸۰

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم