بزرگترین شهرک صنعتی تخصصی چوب و مبلمان در شرق کشور ساخته می‌شود

شرکت ماهون چوب قم

مشهد- رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی سامان چوب خاوران از کلنگ زنی بزرگترین شهرک صنعتی تخصصی چوب و مبلمان در شرق کشور در مشهد خبر داد و گفت: این شهرک ظرف یکسال آینده ساخته خواهد شد.
حمید فرهادیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از ساخت بزرگترین شهرک صنعتی تخصصی چوب و مبلمان در شرق کشور خبر داد و اظهار کرد: طرح شهرک صنعتی تخصصی چوب و مبلمان مشهد از جمله طرح های مصوب سفر ریاست جمهور به مشهد است که در ردیف ۹۴ طرح های مصوب گنجانده شده است.

وی افزود: این شهرک تخصصی که از صفر تا ۱۰۰ فعالیت های مرتبط با صنعت چوب در آن انجام خواهد شد در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در جاده مشهد – کلات ساخته خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی سامان چوب خاوران بیان کرد: در فاز نخست این شهرک تخصصی، یکهزار واحد با مساحتی از ۲۵۰ متر تا ۴۰ هزار متر به ثبت نام کنندگان واگذار خواهد شد.

وی همچنین به قیمت تمام شده زمین های هر کدام از واحد های این شهرک اشاره و گفت: قیمت زمین های این شهرک از متری ۶۰۰ هزار ریال تا یک میلیون ریال خواهد بود که با توجه به قیمت زمین در مشهد، قیمت های در نظر گرفته شد بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

فرهادیان ضمن تاکید بر لزوم ایجاد شهرک تخصصی چوب در مشهد اظهار کرد: کشورهایی مانند ترکیه و چین سال ها قبل یک چنین کاری را انجام داده و توانسته اند بخش زیادی از بازار صنایع چوبی دنیا را به خودشان اختصاص دهند.

وی افزود: امیدوارم ایجاد این شهرک تخصصی بتواند باعث بوجود آمدن ظرفیت های جدید و همچنین توسعه این صنعت در شرق کشور شده و ما بتوانیم شاهد ارز آوری فراوان این صنعت باشیم.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی سامان چوب خاوران با اشاره به زمان کلنگ زنی بزرگترین شهرک تخصصی چوب و مبلمان کشور در مشهد عنوان کرد: روز چهارشنبه سوم دی ماه جاری طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و مشهد این مراسم برگزار و طبق برنامه در نظر گرفته شده ظرف حداکثر یکسال ساخته و واگذار خواهد شد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم