تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی در نمایشگاه تخصصی برندهای برتر مبلمان منزل

شرکت ماهون چوب قم

تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی در نمایشگاه تخصصی برندهای برتر مبلمان منزل

دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون خبر داد

تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی در نمایشگاه تخصصی برندهای برتر مبلمان منزل

تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی در نمایشگاه تخصصی برندهای برتر مبلمان منزل
پنجمین نمایشگاه برترین‌های مبلمان منزل “هدکس۹۳” با تخفیف ویژه از امروز لغایت ۱۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های برترین‌های ایران افتتاح شد.

به گزارش جوان ایرانی به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ پنجمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل “هدکس۹۳” با تخفیف ویژه از امروز لغایت ۱۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران واقع در چهارراه یافت آباد- بازار مبل ایران شماره۳- (سالن نمایشگاهی طبقات چهارم و پنجم) رسماً افتتاح شد.

رامین سمیع زاده عضو هیات مدیره و دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون گفت : در این نمایشگاه آخرین طرح ها و دستاوردهای حوزه مبلمان و دکوراسیون شامل انواع مبلمان منزل اعم از مبلمان مدرن و کلاسیک، انواع صندلی و میز ناهارخوری، سرویس خواب، تشک و کالای خواب، لوستر و روشنایی ارائه شده است.

وی افزود : در نمایشگاه امسال عرضه بخش عمده ای از این کالاها با تخفیف های ۵ تا ۱۵ درصدی همراه است که با توجه به قیمت مناسب، کیفیت خوب و فاصله زمانی که برای تحویل مبلمان مورد نیاز است دوره زمانی نمایشگاه بهترین بازه زمانی برای خرید مردم تا قبل از عید نوروز است.

مدیر نمایشگاه “هدکس” با اشاره به اینکه این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب پذیرای حضور علاقه مندان و عموم شهروندان است ، گفت : این نمایشگاه با شعار “مبلمان، نیازمند نگرشی سلامت محور” ، جدیدترین دستاوردهای این صنعت را در فضایی استاندارد و با امکانات کافی به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: امروز رونق و توسعه کسب وکار و به تبع آن افزایش اشتغال زایی مهمترین خواسته دولت هاست و بر این اساس در هنر صنعت مبلمان نیز هدف اصلی آنست که با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و نیز ارتقاء جایگاه علمی و دانشگاهی گام های مهمی در راستای توسعه کسب ‌و کارهای این هنر صنعت برداشته شود.

گامی که اگر به‌ درستی برداشته شود، نه تنها در توسعهٔ صنعتی و شکوفایی اقتصاد اثرگذار خواهد بود بلکه باعث می شود جایگاه خوبی را در بازارهای جهانی کسب کنیم.

دبیر انجمن صنفی مبلمان همچنین ادامه داد: متولی توسعه فقط دولت نیست، بلکه همچون کشورهای توسعه یافته، علاوه بر دولت، بخش خصوصی و NGOها نیز از بازیگردانان توسعه هستند. لذا خانواده بزرگ هنر صنعت مبلمان و دکوراسیون شامل بنگاه های اقتصادی، واحدهای صنفی و صنعتی، مراکز عرضه و توزیع، تشکل های صنفی و صنعتی، علمی و بطور کلی همه ارکان فعال در حوزه صنایع چوب، مبلمان و دکوراسیون مصمم هستند تا نقش و رسالت تاریخی خود را در فرآیند توسعه کشور عزیزمان ایران ایفا کنند.

وی در خصوص ویژگی های نمایشگاه امسال گفت: از جمله ویژگی های این نمایشگاه زمان مشارکت کنندگان آن هستند که همگی مورد تائید انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون بوده و قابلیت فروش و تحویل اجناس در مناسب با قیمت رقابتی و تیراژ بالا را دارا هستند.

پنجمین نمایشگاه برترین های مبلمان منزل “هدکس۹۳” تا روز جمعه ۱۹ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران واقع در چهارراه یافت آباد، بازار مبل ایران، شماره۳ (سالن های نمایشگاهی طبقات چهارم و پنجم ) از ساعت ۱۰صبح تا ۸ شب پذیرای حضور علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم