ترفند های دکوراسیون برای دیوار پشت تلویزیون

شرکت ماهون چوب قم

 

ترفند های دکوراسیون : با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز ، اولین چیزی که به ذهن خانوم های خانه دار می رسد تغییر دکوراسیون وهمگام شدن با طبیعت می باشد. است.اما این تغییرها باید حتما کل خانه را در بربگیرند؟ یا می توان با بعضی تغییرات جزیی چهره خانه را عوض کرد؟ از نظر بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی تغییرات جزیی می توانند تاثیر گذاری بیشتری در فضا داشته باشند.به طور مثال ایجاد تغییر در دیوار پشت تلویزیون. تلویزیون عنصر کلیدی است که وجود آن در فضا باعث می شود همه تمرکز و چیدمان فضا بر اساس محل قرار گیری آن باشد و همین مساله دیوار پشت تلویزیون را تبدیل به یکی از شاخص ترین دیوارهایی می کند که تغییرات آن می تواند چهره ای نو به خانه ببخشد. ایده های بسیاری برای دیوار پشت تلویزیون وجود دارد با چیدانه همراه باشید تا ایده هایی برای دیوار پشت تلویزیون تان به شما نشان دهد.

contemporary-home-theater

 

استفاده از پنل چرمی برای دیوار پشت تلویزیون

اگر اتاق نشیمن شما که تلویزیون در آن قرار دارد دارای رنگ های روشن است پنل های چرمی با رنگ تیره می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این پنل ها حتی می توانند از جنس پارچه های مبلمان اتاق باشد تا هناهنگی بیشتری را به فضا القا کنند.

مطالب پیشنهادی : ترکیب رنگ های رنگین کمان در دکوراسیون خانه

چگونه اتاق نشیمن خود را زیبا کنیم؟

contemporary-family-room (4)

اتاق نشیمن به سبک معاصر

استفاده از پنل های چوبی به اشکال مختلف هم می تواند به دیوار پشت تلویزیون چهره ای نو ببخشد. این پنل ها می توانند به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

contemporary-living-room (2)_1

استفاده از ترکیب رنگ سفید و قهوه ای در اتاق نشیمن

این هم یک مدل دیگر از پنل های چوبی است که بیشتر به دلیل تضاد رنگی مناسبی که با فضا دارد استفاده شده است و هم چنین کاملا دیوار پشت تلویزیون را از یکنواختی خارج کرده است و هماهنگی در فضا را بیشتر کرده است.

rustic-home-theater

اتاق تلویزیون به سبک روستیک

اگر علاقه مند به سبک روستیک هستید می توانید دیوار پشت تلویزیون خود را با المان های سبک روستیک تزئین کنید.کل دیوار را با چوب بپوشانید و برای تلویزیون خود قاب چوبی تهیه کنید و تصاویر مدرن را در قاب های کلاسیک و سنتی مشاهده کنید.

modern-family-room

نورپردازی در اتاق نشیمن به سبک مدرن

نورپردازی دیوار پشت تلویزیون هم می تواند به شما کمک کند تا تجربه ای جدید از فضا اتاق نشیمن خود داشته باشید.نورپردازی دیوار پشت تلویزیون می تواند به ایجاد هارمونی در فضا کمک کند.

asian-living-room

طراحی اتاق نشیمن به سبک آسیایی

برای پشت تلویزیون می توانید از پنل های شیشه ای طرح دار نیز استفاده کنید. این کار حس روشنایی بیشتری نیز به فضا شما می دهد.

contemporary-living-room (9)

استفاده از کاغذ دیواری در دیوار پشت تلویزیون

کاغذ دیواری ها هم با طرح ها و نقش های متفاوت می توانند گره گشای کار شما باشند. می توانید برای دیوار پشت تلویزیون یک قاب با کاغذ دیواری در نظر بگیرید. رنگ کاغذ دیواری میتواند متضاد با رنگ غالب اتاق باشد تا به آن جلوه بیشتری ببخشد.

contemporary-living-room (1)_0

شلف های تزئینی در اتاق نشیمن

از تلفیق برخی از روش های بالا هم می توانید استفاده کنید.به طور مثال می توانید از پنل های چوبی به همراه شلف هایی برای گذاشتن وسایل تزئینی استفاده کنید. استفاده از وسایل تزئینی در اطراف تلویزیون روش جذابی به نظر میرسد.

منبع:http://www.chidaneh.com/

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم