سرویس خواب کلاسیک

شرکت ماهون چوب قم

با یک حساب کتاب سرانگشتی متوجه می شویم که نیمی از عمرمان را در اتاق خواب به سر می بریم.بنابراین اتاق خواب و سرویس خوابی که برای آن انتخاب می کنیم اهمیت بسیاری پیدا می کند وباید چیدمان سرویس خواب اتاقمان را طوری انجام دهیم که به پناهگاهی راحت وآرامش بخش تبدیل شود.

ار آنجاکه اتاق خواب جایی است برای کسب آرامش و انرژی مجدد برای روز کاری دیگر.انتخاب سرویس خواب ونوع چیدمان آن کمک زیادی به کسب آرامش واستراحت واقعی می کند.معمولا سرویس خواب به دو دسته تقسیم می شود ,سرویس خواب کلاسیک یا سرویس خواب مدرن .شما می توانید با توجه به مبلمان ودکوراسیون منزلتان ازمیان دو سبک مدرن وکلاسیک سرویس خواب متناسب با چیدمان منزلتان را تهیه نمایید.

برای خرید یک سرویس خواب کلاسیک زیبا وشیک,متناسب با دکوراسیون اتاق خواب خود,حتما به هماهنگی موجود دربین اشیا ومبلمان بیشتر دقت کنید.اگر می خواهید اتاق خوابی با سبک کلاسیک داشته باشید,هماهنگی میان بافت های روتختی و والان های پرده را در نظر داشته باشید.

فرض کنید رنگ زمینه اتاق کرم شکلاتی وگلبهی است,استفاده از سرویس خواب چوبی تیره ومتمایل به زرشکی ,مکمل رنگ فضای زمینه است.استفاده از روتختی براق,علاوه بر حس تجمل گرایی با قرار گرفتن در کنار مبلمان چوبی تیره اتاق خواب ,باعث می شود زیبایی این نوع چیدمان جلوه ای چندبرابر بیابد.

توجه کنید از ویژگی های سبک کلاسیک استفاده از بافت های براق در کنار مبلمان چوبی تیره است.در کنار سرویس خواب کلاسیکتان استفاده از یک تک مبل کلاسیک کمک می کند تا فضایی صمیمی ودلنشین در قسمتی از اتاق فراهم آید.در کنار این تک مبل می توان از آباژور نیز استفاده کرد,به این ترتیب فضایی مناسب برای مطالعه و استراحت در شب پدید می آید.از آباژورهای کوتاه بر روی پا تختی های سرویس خواب نیز می توان استفاده کرد تا فضایی رومانتیک در اتاق خواب ایجاد کنید.

قاب عکس ها شخصی وتابلوهای خط یا نقاشی مورد علاقه تان در اتاق خواب در کنار ست سرویس خواب شما باعث افزایش نشاط و روحیه تان می شود.با توجه به اینکهسرویس خواب کلاسیک بیشتر از چوب است بهتر است قاب عکس وتابلو نیز مطابق با دکور چوبی اتاق,چوبی انتخاب شود.

مجموعه مبلمان سام اکسون با ارایه شیک ترین سرویس خوابهای کلاسیک ,سرویس خواب ترک وسرویس خواب مدرن آماده استقبال از شما عزیزان برای بازدید از این نمایشگاه می باشد.

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم