معرفی :
شرکت هنر چوب ارژن در سال ۱۳۸۱در حوزه محصولات و مصنوعات چوبی فعالیت خود را آغاز نمود .
این شرکت از نوع سهامی خاص می باشد .
تاریخچه :
بررسی وضعیت گذشته این شرکت، حاکی از رشد فوق العاده و سریع آن می باشد .
– در سال ۱۳۸۱ اولین فروشگاه خود را در منطقه زعفرانیه تهران افتتاح نمود .
– در سال ۱۳۸۲ به منظور شناساندن خود به جامعه ، اقداماتی از طریق تبلیغات انجام داد . با افتتاح دومین شعبه شرکت هنر چوب ارژن در منطقه پاسداران تهران حوزه فروش این شرکت گسترده تر گردید .
– در سال ۱۳۸۳ تجهیزات و ماشین آلات با تکنولوژی روز دنیا خریداری نمود و سیاست گسترش حوزه فروش در شهرستان ها را اتخاذ نمود و اولین شعبه خود را در شهر اصفهان افتتاح کرد .
– در سال ۱۳۸۴ هزینه های تجهیز کارخانه موجب گردید تا اقدامات اساسی جهت تغییر در تفکر تولید کارگاهی به مهندسی از طریق بهبود در زیر ساخت نیروی انسانی آغاز گردد .
– در سال ۱۳۸۵ مقدمات استقرار سیستم مدیریت کیفیت به منظور فرآیندگرایی و توانمندسازی زیرساخت ها در دستور کار اصلی شرکت ارژن قرار گرفت .
– در سال ۱۳۸۶ حوزه فروش از طریق اعطاء نمایندگی در شهرستان ها گسترش یافت .
– در سال ۱۳۸۷ با بهره گیری از مشاورین و کارشناسان مجرب از صنایع پیشرو ( صنایع وابسته به خودروسازی) جهت طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت و تغییر فرهنگ سازمانی، ارژن وارد مرحله جدیدی از بلوغ خود شد .
– در سال ۱۳۸۸ بر پایه فرآیندگرایی ، ساختار نیروی انسانی پالایش یافته و در نتیجه زمینه بهبود بهره وری و راندمان کاری منابع موجود آماده گردید . همچنین طراحی سیستم مدیریت کیفیت نیز تکمیل و مرحله اجرا آغاز گردید .
– در سال ۱۳۸۹ شرکت هنر چوب ارژن موفق به دریافت گواهینامه مدیریت یکپارچه IMS گردید .
ISO 9001 : 2008 سیستم مدیریت کیفیت
ISO 14001 : 2004 سیستم مدیریت زیست محیطی
OHSAS 18001 : 2007سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
– در سال ۱۳۹۰ در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان، موفق به اخذ نشان رعایت حقوق مصرف کننده گردید. این نشان در صنعت چوب فقط در اختیار ارژن است.
مأموریت ( رسالت ) :
هنرچوب ارژن به عنوان یک شرکت پیشرو در عرصه تولید مصنوعات چوبی از جمله مبلمان منزل و اداری فعالیت دارد .
چشم انداز ( آرمان ) :
هنرچوب ارژن دستیابی به شهرت تراز اول بازارهای داخلی و خارجی را در افق چشم انداز خود قرار داده است .
اهداف کلان :
توجه خاص به نظرات مشتریان و طرف های ذینفع با هدف افزایش رضایت ایشان .
ایجاد محیطی سبز و ایمن با تبعیت از الزامات قانونی و مقررات زیست محیطی و ایمنی و بهداشت حرفه ای .
تأمین و حفظ رضایت کارکنان متخصص و متعهد در سایه توسعه و ارتقاء سطح دانش و تکنولوژی سازمان .
رقابت در بازارهای داخلی و خارجی و افزایش سهم بازار از طریق اتخاذ استراتژی های اثربخش و مدیریت شبکه فروش .
منشور اخلاقی ارژن :
بسمه تعالی
رشد پیوسته و توسعه همه جانبه فردی و سازمانی خانواده بزرگ ارژن در گرو توجه ویژه به ارزشها و رعایت اصول اخلاق حرفه ای توسط تمامی عوامل فعلی و آتی می باشد.از این رو در حوزه شبکه فروش ارژن به ارزشها و اصول اخلاقی زیر پایبند بوده و تمامی مساعی خویش را در رعایت دقیق این اصول بکار می بندیم :
۱٫ پذیرش رضایت مشتریان نهایی بعنوان اصلی ترین شاخص نظام ارزیابی عملکرد
۲٫ توجه ویژه به بهره گیری از افراد حرفه ای و با اخلاق و پیگیری امور در نهایت دقت ، صبر و احترام.
۳٫ صیانت از اطلاعات جاری شرکت و جلوگیری از خروج اطلاعات در کلیه زمینه ها و آگاهی رقبای تجاری از اطلاعات داخلی ارژن.
۴٫ پرهیز جدی از رفتارهای فردی و مستقل خارج از قواعد ،آیین نامه ها و دستورالعملهای مکتوب شرکت ارژن در کلیه حوزه ها (نظیر قیمت کالا ها ،تخفیفات،……)
۵٫ رعایت سلسله مراتب اداری و اصول مکاتبات محرمانه و خیلی محرمانه در توزیع مکاتبات و اطلاع رسانی و پیگیری امور از طریق پشتیبان معرفی شده.
۶٫ پذیرش نظام سلسله مراتب سازمان وفرآیند های موجود اداری شرکت بعنوان اصلی ترین ستون نظام انظباط اداری و پرهیز از برقراری ارتباط هر فرد مسئول یا غیر مسئول نامرتبط ارژن(نظیر تماس با امور تولید و انبار ها و …….)
۷٫ مشارکت جدی در فرآیند توزیع و گردآوری اطلاعات ارژن (نظیر اطلاعات مورد نیاز حوزه پژوهش ،بازار ،سنجش رضایت مشتریان ، تبلیغات و………)
۸٫ پرهیز جدی از ایجاد سوء ظن ، تخریب و یا هر حرکت مخرب در خصوص سایر همکاران ارژن و همچنین رقبا.
۹٫ مشارکت جدی در فراخوانهای آموزشی ،نمایشگاهی و…..ارژن
۱۰٫ پرهیز از هرگونه رابطه مالی با کارکنان شرکت تحت خرید و فروش ،قرض الحسنه یا هر عنوان مشابه
۱۱٫ کوشش جدی در مسیر اعتلای نام و برند ارژن
نمایندگان فروش :
جامی- صاحب نمایندگی: آقای وحید حسین زاده-۳-۶۶۷۴۷۹۴۲
شهر گرمسار- صاحب نمایندگی:خانم محمدی-۰۲۳۳۴۲۰۷۱۰۳
شیراز- صاحب نمایندگی:آقای محسن غریبوند-۰۷۱۱۲۲۵۳۱۰۴
سایت:http://www.arjan.ir