صنایع منبت ملایر با ۱۵ هزار شاغل نیازمند ساماندهی است

شرکت ماهون چوب قم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بهترین صنایع شهرستان ملایر مبل و منبت است که در ۵ هزار کارگاه ۱۵ هزار نفر شاغل شده و نیازمند ساماندهی می‌باشند.

به گزارش نافع با نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، علی‌نعمت چهاردولی صبح امروز در کنگره شهدای طلبه و دانشجو شهرستان ملایر با اشاره به زحماتی که برای این کنگره کشیده شده استف اظهار داشت: شهر ملایر و شهروندان ملایری همیشه یار و یاور نظام بوده اند و ۱۱۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.
وی فرهنگ و هنر را یکی از بارزترین نشانه‌های شهر ملایر خواند و افزود: شهرستان ملایر دارای ویژگی‌های خاصی است که از آن‌ها می‌توان به ۱۱ هزار هکتار زمین‌های باغی اشاره کرد که نیازمند توجه خاص و ویژه هستند.
وی افزود: ملایر در تولیدات برخی محصولات باغیرتبه دوم یا سوم را در کشور داشته و نیاز به صنایع تبدیلی ویژه و حمایت و کمک دارد.
چهاردولی تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات ملایر آب است که باغداران و کشاورزان نیاز مبرمی به وجود آب دارند که باید در این زمینه نیز توجه خاصی صورت گیرد.
وی به صنعت منبت ملایر و شاغلین آن اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین صنایع شهرستان ملایر مبل و منبت است که در ۵ هزار کارگاه ۱۵ هزار نفر شاغل شده و نیازمند ساماندهی می‌باشند.
چهاردولی جوانان ملایر را بسیار با استعداد خواند و گفت: جوانان ملایر دارای استعدادهای بالایی هستند که هم اکنون تعداد زیادی از آنان در دولت به کار گرفته شده‌اند که وزیر ورزش نمونه‌ای از این جوانان می‌باشد.

images (1)

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم