فاز راکتور شرکت پاک چوب در شوش افتتاح شد

شرکت ماهون چوب قم

استاندار خوزستان در بازدید از شرکت پاک‌چوب که با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه انجام گرفت، فاز راکتور صنعتی این کارخانه را افتتاح کرد .
به گزارش بدر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، استاندار خوزستان در حاشیه سفر به شهرستان شوش و بازدید از توانمندی‌های اقتصادی و آثار باستانی این شهرستان گفت: در کنار آثار باستانی، مجموعه‌ای از فعالیت‌های اقتصادی در شوش انجام شده است که نمونه آن راه‌اندازی کارخانه پاک‌چوب در شهرک صنعتی ، به عنوان یک واحد اقتصادی توانمند می باشد.
عبدالحسین مقتدایی با بیان اینکه شرکت پاک چوب جزو افتخارات بخش خصوصی در شهرک صنعتی شوش است افزود: منطقه ویژه اقتصادی شهرستان شوش نیز در حال پیگیری بوده که هیئت امنای آن نیز تشکیل شده است.
وی درباره کارخانه شیر پگاه نیز تصریح‌کرد: این کارخانه فعالیت‌های قابل توجهی در شوش دارد و امیدوارم با خرید تضمینی محصولات آن، تولید و اشتغال بیشتر شود.
استاندار خوزستان با ابراز رضایت‌مندی از مجموعه فعالیت‌های مسئولان شوش گفت: مسئولان دولتی و خصوصی در شهرستان شوش فعالیت‌های خوبی در شهرستان انجام داده‌اند .
گفتنی است راکتور مجتمع صنعتی پاک چوب با تولید چسب اوره و ملامین با ظرفیت تولید ۲۰ تن با حضور استاندار و مسئولان استانی افتتاح شد .
یادآور میشود شرکت پاک چوب در شهرک صنعتی شوش واقع شده است و در زمینه تولید ورق های ام دی اف فعالیت می کند .

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم