منابع طبیعی طارم با قاچاقچیان چوب به شدت برخورد می‌کند

شرکت ماهون چوب قم

خبرگزاری تسنیم: رئیس منابع طبیعی طارم از تشدید برخوردهای این اداره با قاچاقچیان چوب خبر داد و گفت: برخورد جدی با قاچاقچیان چوب از اهداف مهم منابع طبیعی و آبخیزداری طارم است.
محمدعلی فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با اشاره به کشف چوب‌آلات قاچاق در شهرستان طارم اظهار داشت: ۱۲ اصله درخت-۸۲ قطعه- از بستر رودخانه‌ توسط قاچاقچیان قطع شده بود که با هوشیاری یگان حفاظت منابع طبیعی طارم این چوب‌آلات کشف و ضبط شد.
وی از حمل چوب‌آلات قاچاق در طارم خبر داد و تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم از حاملان غیرمجاز چوب آلات، ۴ اصله درخت کشف کردند.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم از تشدید برخوردهای این اداره با قاچاقچیان چوب خبر داد و گفت: برخورد جدی با قاچاقچیان چوب از اهداف مهم منابع طبیعی و آبخیزداری طارم است.
وی بر حفظ منابع طبیعی و افزایش پوشش‌گیاهی و جنگلی اراضی ملی تاکید کرد و افزود: در سال ۹۳، ۲۵۰ هکتار از جنگل‌های شهرستان طارم نهالکاری شد.
فرخی از بذرکاری ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی طارم خبر داد و اظهار داشت: عملیات آبخیزداری با احداث دیواره حفاظتی در ولیدر به پایان رسید.
وی در مورد میزان اعتبارات تخصیص داده شده به احداث دیواره حفاظتی ولیدر در شهرستان طارم تصریح کرد: مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به عملیات آبخیزداری در منطقه ولیدر شهرستان طارم اختصاص داده شده است.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم ابراز کرد: عملیات سماق‌کاری در پایین دست دیواره حفاظتی احداث شده در ولیدر نیازمند بارش باران است که به محض بارش اقدامات لازم کاشت سماق اجرایی می‌شود

۱۳۹۳۰۵۱۶۱۱۲۹۱۷۳۱۷۳۳۶۶۲۳۳

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم