نمایشگاه تخصصی مبلمان در فومن برپا شد

شرکت ماهون چوب قم
نمایشگاه پاییزه تخصصی مبلمان تا ۲۵ مهر ماه در فومن برپا شد.
خبرگزاری فارس: نمایشگاه تخصصی مبلمان در فومن برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مسئول برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان ظهر امروز در جریان بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه مبلمان در شهر فومن از استقبال خوبی برخوردار است.

احمد پورمحمود با بیان اینکه این نمایشگاه به منظور تنظیم بازار برپا شده است، افزود: در این نمایشگاه قیمت محصولات آن نسبت به خارج از نمایشگاه ۳۰ تا۴۰ درصد پایین‌تر است. وی هدف از برگزاری نمایشگاه پاییزه را کمک به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه خواند و گفت: با اجرایی شدن نمایشگاه پاییزه توانستیم برخی از نیازهای مردم را با قیمت مناسب به آنها ارائه دهیم.

این مسئول مدت زمان برپایی نمایشگاه مبلمان را ۲۵ مهر ماه جاری عنوان کرد و یادآور شد: ابن بخش با عنوان نمایشگاه تخصصی مبلمان در حال برگزاری است.

وی از عرضه انواع محتلف مبلمان نمایشگاه تخصصی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه برای رفاه حال شهروندان سرویس خواب٬ میزهای ال‌سی‌دی با تضمین و گارانتی سه ساله عرضه می‌شود.

پورمحمود متذکر شد: نمایشگاه تخصصی مبلمان همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ برای بازدید عموم مردم باز است و برای جلب رضایت و ترغیب مردم هدایایی به قید قرعه به بازدیدکنندگان اهدا می‌شود.

به گزارش فارس، این نمایشگاه با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت فومن در میدان پاسداران جنب هتل کوثر، تعاون روستایی این شهر برپا شده است.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930721000333#sthash.xp6weE3l.dpuf

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت ماهون چوب قم